.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک ۵/۵ میلیاردی انجمن انبوه سازان آمل برای تهیه تجهیزات بیمارستانی
شمال نیوز: رییس انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن شهرستان آمل از کمک حدود ۵/۵ میلیارد ریالی اعضای این انجمن برای خرید تجهیزات درمانی در این شهر خبر داد.
 کمک ۵/۵ میلیاردی انجمن انبوه سازان آمل برای تهیه تجهیزات بیمارستانی

به گزارش شمال نیوز،جهانگیر آذری رییس انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن شهرستان آمل در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی به کارگران ساختمانی کارفرمایان عضو انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن شهرستان آمل، گفت: این اقلام در یک مرحله به مبلغ حدود ۳ میلیارد ریال صرف خرید ماسک، محلول‌های ضدعفونی کننده سطوح و نیز دستگاه اکسیژن ساز برای چهار بیمارستان شهرستان آمل شد.

وی افزود: در مرحله دوم این کمک‌ها نیز به همت اعضای انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن آمل حدود ۱۰ روز تجهیزات خودمراقبتی کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان تامین و تحویل آن‌ها شد.

آذری گفت: مرحله سوم این کمک‌های تهیه بسته‌های معیشتی به مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون ریال بوده که توسط انجمن تهیه وتوزیع شد.

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به کارگران ساختمانی

سید نواب طاهری عضوهیات مدیره انجمن انبوه سازان وسازندگان مسکن آمل هم گفت، برای کارگران ساختمانی که زیرپوشش کارفرمایان انجمن بودند، حدود ۳۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی وچند اقلام دیگر تهیه وتوسط اعضای هیات مدیره انجمن با حضور درمنازل آن‌ها توزیع شد.

وی افزود: پیش ازاین نیز در اسفندماه به همین تعداد بسته‌های معیشتی توسط انجمن تهیه و میان کارگران ساختمانی شهرستان توزیع شده بود.

پرداخت حقوق بیکاری به کارگران ساختمانی

رضا اردشیر نائب رییس انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن آمل هم در این خصوص از مصوبه حمایتی هیئت مدیره این انجمن در پرداخت حقوق کارگران ساختمانی در روز‌های بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن آمل با تبعیت از ستاد ملی کرونا دستور داده تا همه کارگاه‌های ساختمانی فعال شهرستان تعطیل شود که اعضای انجمن نیز به طور همه جانبه حمایت کردند.

اردشیر گفت: به منظور حمایت بیشتر از قشرکارگران ساختمانی که با کارفرمایانی که عضو انجمن انبوه سازان وسازندگان مسکن شهرستان آمل هستند، حقوق اسفند کارگران پرداخت و بخشی از حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز پرداخت خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.