.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۰۴ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تعداد ۸۰۴ واحد صنفی در استان مازندران به دلیل عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی پلمب شده اند.
۸۰۴ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور روز دوشنبه در جلسه کمیته اقتصادی قرارگاه ستاد مقابله با کرونا محل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود: پلمب این واحدهای صنفی در حالی صورت گرفته که قبلاً نیز به این واحد ها تذکر لازم داده شده بود اما با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکرارتخلف ، پلمپ شده اند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا واحدهای صنفی که مشمول فعالیت هستند شامل فروشگاههای زنجیره ای عرضه مایحتاج عمومی ، نانوایی ها، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی ، داروخانه ها، مراکز و فروشگاههای دامپزشکی ، سوپر مارکت ها ، میوه فروشی ها ، سبزی فروشی ها ، میادین میوه و تره بار ، مراکز فروش مواد پروتیینی نظیر قصابی ها ، مرغ فروشی ها ، ماهی فروشی ها ، جایگاههای سوخت ، لبنیات فروشی ها ، تعمیر وتاسیات فنی خودرو و منازل ، فروشگاه های لوازم یدکی ، مراکز تعمیر آمبولانس ، مراکز تهیه غذاهای بیرون بر ، پخش دارو و مواد غذایی ، فروشگاه های کود سم و بذر کشاورزی و بانک ها می باشند.

معاون استاندار مازندران گفت: واحدهای صنفی که بر اساس الزامات بایستی خدمات ارایه نمایند موظف به اجرای کامل و دقیق پروتکل ها و ضوابط مربوط به رعایت موارد بهداشتی خواهند بود .

حسن خیریانپور  به تشدید گشت های نظارتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ موردبازدید بازار ، داروخانه ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات بهداشتی در سراسر استان انجام شد.

تولید حداکثری در مازندران 

 معاون اقتصادی استاندار مازندران همچنین به ظرفیت تولید در استان اشاره کرد و گفت: تمامی صنایع غذایی ، مواد شوینده و بهداشتی با حداکثر ظرفیت مشغول به تولید بوده و جای هیچگونه دغدغه و نگرانی برای مردم شریف استان وجود نخواهد داشت .

خیریان‌پور با اشاره به اینکه اکنون نیازهای اساسی مردم استان در اولویت باید قرار بگیرد، افزود: پیش بینی و تامین مایحتاج و ارزاق عمومی و همچنین کنترل و نظارت جدی و مستمر بر قیمت ها به منظور کاهش نگرانی و ایجاد آرامش مردم به صورت مستمر توسط دستگاه های متولی انجام می شود.

معاون استاندار مازندران از صدور دستورات لازم جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز و رصد مستمر فرآیند توزیع آن با هدف رفع کمبودها خبر داد و گفت: یکی از مشکلات اساسی حال حاضر مردم ضعف درخرید غیرحضوری نیازهای روزانه است که باید مکانیزمی تعریف شود تا مردم بتوانند مایحتاج و ارزاق مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه نمایند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.99 seconds.