.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از یک دوره بیماری ریوی ؛
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی مازندران دار فانی را وداع گفت/ پیام تسلیت آیت الله محمدی لائینی و سردار میر فیضی
شمال نیوز: حجت‌الاسلام حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران درگذشت.

شمال نیوز: حجت‌الاسلام حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی http://www.shomalnews.com/photo/158558196133031397.jpgانتظامی مازندران بر اثر بیماری ریوی که مدتی با آن درگیر بوده است ظهر امروز در بیمارستان شفای ساری دعوت حق را لبیک گفت.


به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مازندران طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران را تسلیت گفت.


متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت روحانی وارسته و متعهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای سید عبدالعلی رضایی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران موجب اندوه و تأثر فراوان گردید ‌.

بی گمان خدمات ارزشمند آن خادم بی ادعای سنگر امنیت و معنویت که در اوج تواضع، اخلاص و آزادگی مجاهدت‌های فراوانی داشت ، از اذهان محو نخواهد شد. ‌

اینجانب ضمن تسلیت فقدان اندوهبار آن روحانی اخلاق مدارو مردمی به همکاران گرامی و تلاشگران صادق و امین نیروی انتظامی بویژه فرماندهی پر تلاش انتظامی مازندران و نیز خانواده گرانقدر و بستگان ایشان و مردم ولایتمدارو انقلابی شهرستان بهشهر ، علو درجات و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم

همچنین سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران طی پیامی این ضایعه تلخ را به کلیه همکاران خود را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ضایعه درگذشت روحانی جلیل القدر و عالم برجسته، "حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی" که عمری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش های اسلامی سپری کرد، موجب تاثر و تالم خاطر همگان شد.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی را به جامعه روحانیت، همکاران و کلیه کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان، تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن روحانی فقید از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.


 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.