.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهداران هم برای مبارزه با کرونا پای کار آمدند
شمال نیوز: طرح گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهری مازندران توسط اکیپ‌های راهداری استان در حال انجام است.
 راهداران هم برای مبارزه با کرونا پای کار آمدند

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر شهری استان توسط اکیپ‌های راهداری، گفت: از آنجا که شعار اصلی و ذاتی راهداران خدمت به همنوع  بوده، از این رو در این ایام اکیپ‌های راهداری مازندران با بکارگیری دستگاه‌های راهداری اقدام به اجرای این طرح کردند.

وی افزود: با همت مثال زدنی راهداران و همکاری بی دریغ دیگر دستگاه‌های مرتبط و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا استان مصمم هستیم تمام معابر و خیابان‌های شهری استان را گندزدایی و ضدعفونی کنیم.

نجفی گفت: تا به امروز معابر شهرستان‌های ساری، بابل، سوادکوه و سوادکوه شمالی توسط اکیپ‌های راهداری در دو نوبت ضدعفونی و گندزدایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: تنها راه مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همدلی و همکاری آحاد مردم و حس مسولیت در قبال خود و دیگران است.

نجفی در خصوص اقدامات پیشگیرانه این اداره کل در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: از ابتدای شیوع این ویروس، اقدامات بهنگامی جهت جلوگیری از آن توسط این اداره کل در دستور کار قرار گرفته که از جمله می‌توان به تشکیل قرارگاه مدیریت بحران، تب سنجی در پایانه‌های عمومی بار و حمل و نقل مسافر، ابلاغ دستور العمل به تشکل‌های صنفی جهت ضدعفونی نمودن دفاتر، ماشین‌های حمل بار و مسافر، اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا توصیه می‌گردد تا هموطنان عزیز در خانه‌های خود مانده و از سفر‌های غیرضروری جدا پرهیز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.576 seconds.