.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت روز مهندسی
مهندس سیف اله علی نیا رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی استان مازندران تبریک گفت.
پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت روز مهندسی

 

شمال نیوز: رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی پنجم اسفند زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی استان مازندران تبریک گفت.

 

به گزارش شمال نیوز،  متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

پنجم اسفندماه زادروز و روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، که در تقویم رسمی کشور به عنوان «روز مهندسی» نامگذاری شده، بیانگر جایگاه رفیع مهندس و مهندسی در تاریخ ایران اسلامی بوده و فرصتی جهت پاسداشت نقش والا و ارزشمند این تلاشگران عرصه توسعه و آبادانی است.


قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با هدف اجرای دقیق مجموعه مقررات ملی ساختمان ، ایمنی، بهداشت، بهرهدهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی در ساختمان ها در جهت حفظ سرمایه های ملی و مسائل زیست محیطی ابلاغ شد و تا به امروز توانسته است منشاء خدمات ارزشمندی در سطح کشور باشد.

 

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیش از 36هزار مهندس عضو ،بزرگترین سازمان مردم نهاد استان در حوزه فنی و تخصصی است و نقش مهندسان به لحاظ قوانین و آیین نامه های موجود ، در ارائه خدمات مهندسی بسیار حائز اهمیت است لذا این رویکرد قوانین و قانون گذاران علاوه بر ارتقاء جایگاه مهندس و مهندسی در چرخه ساخت و ساز، مسئولیت حقوقی و مدنی آنها را در راستای تحقق رسالت حرفه ای و اجتماعی و به تبع آن اعتماد سازی و تقویت سرمایه های اجتماعی افزایش می دهد.

 

از این روی اطلاع یابی دقیق از قوانین ،بخشنامه ها و آیین نامه های اجرایی و رعایت آنها در ارائه خدمات مهندسی از زمره مسئولیت ها اجتماعی و اخلاق حرفه ای بوده و امید است با کسب آگاهی کامل نسبت به وظایف و مسئولیت های پیش رو و اجرای آنها، با وفق و وفاق در راستای توسعه و پیشرفت این سرزمین گام های موثری برداریم.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید مهندس دفاع مقدس ، این روز را به تمامی مهندسان متخصص و متعهد ایران عزیز، به ویژه مهندسان پرتلاش و فعال سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی و سرافرازی یکایک شما بزرگواران را از ایزد منان مسئلت دارم.

سیف اله علی نیا

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.