.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم ؛
خانه تکانی در مجلس نشان داد مردم مازندران با هیچ کس تعارف ندارند
شمال نیوز : خانه تکانی در مجلس نشان داد مردم مازندران با هیچ کس تعارف ندارند و بدون شک این موضوع می توند برای شما منتخبان مجلس یازدهم هم صادق باشد و این 4 سال نیز می گذرد و ....
خانه تکانی در مجلس نشان داد مردم مازندران با هیچ کس تعارف ندارند

شمال نیوز : اینک حضور گسترده ، پررنگ و پر شور و شعور مردم عزیز و مظلوم مازندران در صفوف به هم فشرده انتخابات دوم اسفند 98( انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی) نشان داد که پایه های نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم است و مردم پشتیبان ولایت و نظام خویش هستند .

 


از سویی علی رغم تمامی فشارهای عملیات روانی ورسانه ای دشمنان نظام مقدس و ملت ایران  ، مردم عزیز و شریف مازندران باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای انتخاب افراد مومن ، شجاع و انقلابی ، نمایندگانی خوشنام و پاکدست را برای مجلس یازدهم انتخاب کردند .

 


بنده با تبریک این پیروزی سیاسی و اجتماعی به محضر مقام معظم رهبری و نمایندگان یکایک 12 نماینده منتخب مردم مازندران در بهارستان یازدهم ، لازم دیدم تا چند نکته را هر چند کوتاه در این مجال ، به منتخبان مردم متذکر شوم :

 


1 – از منتخبان مجلس یازدهم انتظار دارم تا در تصمیم‌گیری‌های مربوط به استان ، با پرهیز از منطقه گرایی ، قوم گرایی و جزئی نگری ، هر آنچه به عزت و عظمت، رفاه و معیشت ارتباط دارد، تلاش کنند و با تصمیمات کلان استانی و وحدت در مجمع نمایندگان ، مانع تکرار اتفاقات ناهماهنگ و ناخوشایند گذشته در موارد مهمی چون « ایجاد منطقه آزاد تجاری » و .... شوند .

 


2 – انتظار می رود تا منتخبان مرد ، به فکر اصناف و بازاریان عزیز که تاب و تحمل این همه فشارهای اقتصادی را بر دوش می کشند وهمچنان به پای انقلاب و ولایت ایستاده اند ، بوده و با تدوین قوانین راهگشا ، نگذارند تا بیش از این ، فشارهای اقتصادی این قشر زحمتکش و صبور را مورد هجمه قرار دهد .


3- استان مازندران به عنوان « استان کشاورزی محور » باید در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دارای کرسی باشد تا در تصمیمات مرتبط نقش آفرینی برجسته و تاثیر گذاری داشته باشد . متاسفانه نقش نمایندگان ادوار مازندران در کمیسیون کشاورزی مجلس چندان برجسته نبوده و در برخی دوره ها هم اصلا هیچ نماینده ای حضورنداشته است .



4-  به نظر می رسد برای حمایت از کشاورزان زحمتکش استان  و تولیدکنندگان محترم ، با حمایت بخش خصوصی نسبت به تأسیس و راه اندازی کارخانه های متعدد کنسانتره مرکبات در سطح استان تمهیدات لازم اعتباری و حمایتی اندیشیده تا از نظر اقتصادی و اشتغال مفید می باشد .

 

5- خانه تکانی در مجلس نشان داد مردم مازندران با هیچ کس تعارف ندارند و بدون شک این موضوع می توند  برای شما منتخبان مجلس یازدهم هم صادق باشد و این 4 سال نیز می گذرد و شما بازهم در مقابل انتخاب مردم قرار خواهید گرفت و اقبال و عدم اقبال مردم در 4 سال آینده بستگی به عملکرد شما خواهد داشت .



البته دهها نکته دیگر به عنوان راهکارهای برون رفت از مشکلات و معضلات استان را می توان برشمرد که انشالله در فرصت های دیگر و به مرور ، نمایندگان محترم استان را در جریان خواهم گذاشت .

 

در خاتمه ضمن تشکر از حضرت آیت ا... محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان بابت حمایت از جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار استان و هم چنین تقدیر از زحمات بسیج اصناف استان و شهرستان ها و سایر نهادهای انقلابی از تمامی منتخبین مردم در مجلس یازدهم انتظار دارد که توجه ویژه به مشکلات و معضلات اصناف و بازاریان عزیز استان را در مورد توجه ویژه قرار داده و نیازهای بحق آنان بیشتر مورد بررسی و حمایت قرار گیرد.

 


بدون تردید این  قشر مومن و انقلابی مصداق ( الکاسب حبیب ا...) مورد توجه حضرت حق و پیامبر گرامی اسلام می باشند .



من ا... التوفیق


مهندس ایرج رضائی فرح آبادی


دبیر جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاراستان مازندران
و عضو شورای مرکزی کشور


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.