.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش تورم در اثر گران شدن قيمت آب، برق، نان ، بنزين و ...
نماینده مردم ساری گفت: گران شدن قيمت آب، برق، نان و بنزين و ... ضمن افزايش عمومي قيمت‌ها موجب افزايش تورم مي‌شود و به توليد آسيب جدي وارد مي‌كند. صنايع غذايي كه مي‌تواند ارزآوري و اشتغال‌زايي داشته باشد تحت تاثير اين افزايش قيمت‌ها، كم‌تحرك خواهد شد...
افزایش تورم در اثر گران شدن قيمت آب، برق، نان ، بنزين و ...

يك عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس ابراز داشت: هشدار مقام معظم رهبري مبني بر اين‌كه مسوولان فريب لبخندهاي آمريكا را نخورند، ناشي از عملكرد بعضي‌هاست كه براي نشستن پشت ميز مذاكره اشتياق زيادي دارند.

،علي‌اصغر يوسف‌نژاد در نطق ميان‌دستور خود با بيان اين‌كه اصول چهارگانه‌اي كه امت اسلامي زير خيمه آن داراي امنيت هستند عبارتند از اسلام، انقلاب، امام و رهبري، گفت: كساني كه معتقد به اين اصول هستند و در زير بيرق اين اصول فعاليت مي‌كنند. بين خود متحد و متفق و عليه كفار شديد هستند. امروز هركس در اين چارچوب بگنجد خودي است و گفتمان و نقد و نظر او قابل قبول است.

به گفته‌ي وي، متاسفانه برخي‌ها با افراط و تفريط در چنين زماني مصداق رحماء علي‌الكفار و اشداء علي المومنين هستند.

وي افزود: مقام معظم رهبري با تاكيد هميشگي بر مبارزه با استكبار جهاني و آمريكاي جنايتكار فرمودند كه مسوولان فريب لبخندهاي آمريكا را نخورند. اين هشدار به مسوولان ناشي از عملكرد بعضي‌هاست كه اشتياق زيادي براي نشستن پشت ميز مذاكره دارند و حتي تعارف 40 دقيقه‌اي و نامه‌نگاري و دعوت خود را توجيه مي‌كنند، آنها بدانند كه مردم ايراني، مخالفت با استكار جهاني و رژيم اشغالگر قدس را ادامه نظرات و ديدگاه‌هاي حضرت امام مي‌دانند كه امروز توسط مقام معظم رهبري ترسيم مي‌شود و به وسيله سپاهيان قدرتمند و ارتشيان غيور و بسيجيان ارزشمند و مردم دلاور اجرا مي‌شود.

وي در عين حال يادآور شد: نيل به مفاهمه جهاني، تعامل و گفت‌وگو در چارچوب منافع ملي خواست همه ملت ايران است.

عضو هيات رييسه‌ي كميسيون صنايع مجلس با اشاره به اتمام بررسي لايحه هدفمندسازي يارانه‌ها در مجلس گفت: آن‌چه در اين رابطه قابل ذكر است، آسيب‌پذيري مردم، كارگران، كارمندان و مخصوصا اقشار آسيب‌پذير و بخش‌هاي توليد، صنعت و معدن است. جبران خسارت وارده به خانوارها در اثر واقعي شدن قيمت‌ها بايد به حداقل برسد.

به گفته‌ي وي، گران شدن قيمت آب، برق، نان و بنزين و ... ضمن افزايش عمومي قيمت‌ها موجب افزايش تورم مي‌شود و به توليد آسيب جدي وارد مي‌كند. صنايع غذايي كه مي‌تواند ارزآوري و اشتغال‌زايي داشته باشد و به بخش كشاورزي و سلامت و بهداشت كمك كند، تحت تاثير اين افزايش قيمت‌ها، كم‌تحرك خواهد شد.

وي افزود: به اين ترتيب، صنايع انرژي بر در بازار رقابتي نمي‌توانند دوام بياورند. كشاورزان و باغداران بايد در اين ارتباط بيشتر مورد توجه قرار گيرند.

يوسف‌نژاد در ادامه تاكيد كرد كه مهم‌تر از تصويب قانون اجراي مناسب و درست آن است.

به گفته‌ي وي در وضعيتي كه اقتصاد ما بيمار است، دولت و مجريان مسووليت سنگيني بر عهده دارند. امتناع و اجماع عمومي و توجه به اقشار كم‌درآمد و پرهيز از افراط و تفريط مهم است.

عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس با اشاره به دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري در مورد صدا و سيما گفت: عملكرد صدا و سيما قبل و بعد از انتخابات مورد نقد جدي است. كاهش چشمگير بينندگان صدا و سيما و شنوندگان آن، در حالي كه جنگ رسانه‌اي در دنيا در حال انجام است و رسانه بايد در شرايط سياسي و اجتماعي نقش‌آفريني كند، موجب نگراني است.

وي تصريح كرد: به‌كارگيري مديران غيررسانه‌اي و عدم استفاده از دانش روز باعث افت فعاليت‌ها و كاهش تاثير صدا و سيما در جامعه شده است. اميدواريم اين مسائل در يك سال آينده جبران شود.

وي افزود: در حوادث اخير انتخابات عملكرد مسوولان بايد مطابق قانون و در شأن و مرتبه مردم شهيدپرور باشد؛ چرا كه اين مردم هستند كه پايه‌هاي اصلي نظام و حفظ و بقاي حكومت محسوب مي‌شوند.

نماينده‌ي مردم ساري با اشاره به مشكلات حوزه‌ي انتخابيه خود از جمله تغيير مديران و استفاده از مديران كم‌تجربه يادآور شد و گفت: عن‌قريب نوزدهمين استاندار معرفي مي‌شود. هريك سال و نيم يك استاندار داريم. آيا هركسي مي‌تواند در موقعيت زماني محدودي نقش‌آفرين باشد؟ مردم مازندران چه گناهي دارند كه بايد مانند آموزشگاه تعليم رانندگي، محل تمرين، آموزش و تعليم مديران تازه كار باشند؟

وي هم‌چنين به مشكل كشاورزان و باغداران مازندران در زمينه واردات بي‌رويه محصوولات باغي زراعي مثل برنج و مركبات و كم‌توجهي به بخش كشاورزي اشاره كرد.

وي همچنين خواهان اجرايي شدن مصوبات سفرهاي استاني هيات دولت شد و با بيان اين‌كه بسياري از اين مصوبات جنبه‌ي اجرايي پيدا نكرده است، مشكل بيكاري جوانان و تحصيل‌كردگان حوزه‌ي انتخابيه‌اش را يادآور شد.

يوسف‌نژاد از وزير نفت خواست كه از درياي خزر به عنوان محل تامين نفت بهره‌گيري كند و گازرساني به روستاهاي ميانه‌رود را پي‌گيري نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 آبان 1388
اي كاش همه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مثل آقاي دكتر يوسف نژاد به فكر قشر ضعيف جامعه بودند.(دوستار هميشگي-مهندس رضايي سوادكوهي)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.