.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع مشکل سند دار شدن شرکت ایران خودرو مازندران
استاندار مازندران گفت: پیگیر رفع مشکل سند دار شدن شرکت ایران خودروی مازندران هستیم.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان یکشنبه شب در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه‌های شهرستان بابل در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: هدف از افتتاح و بازدید از پروژه‌های استانی رفع مشکلات و توجه به نیازهای موجود است و اینکه مردم مطلع شوند که در شرایط سخت تحریم هم می‌توان بدون پول و وابستگی به کشورهای دیگر با ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب ماند و تنها با به‌کارگیری خلاقیت کارهای مهمی انجام داد.

 

وی با اشاره به اینکه افتتاح ساختمان پزشک قانونی در بابل امری ضروری بود، افزود: افتتاح این ساختمان که علاوه بر این شهرستان به شهرهای مجاور و همچنین غرب استان ارائه خدمات دارد بسیار ضروری بود.

 

استاندار مازندران تصریح کرد: افتتاح سورتینگ با وسعت ۱۲۰ هکتار را داریم که از ویژگی‌های مهم این باغ وجود مرکبات با قابلیت تجاری و صادرات است.

 

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه این مجموعه با تولید ۱۰۰ تن مرکبات در هر هکتار، رکورد دار تولید مرکبات در استان است، خاطرنشان کرد: این  با استفاده از روش باغداری علمی و با تجربیات ارزنده‌ای که دارد جزو باغداران نمونه استان است که باید الگو برای باغداران استان باشد.

 

این مسؤول یادآور شد: وجود چنین مجموعه عظیم نیازمند سورتینگ مناسب بود که با آورده شخصی و بیش از پنج میلیارد تومان از تسهیلات روستایی کم‌بهره این سورتینگ افتتاح شد، هرچند ارزش این مجموعه با تسهیلاتی که به آنها دادیم قابل قیاس نیست و فقط در حدی بوده که بگوییم مورد توجه ما هستید و همچنین از تجربیات ارزنده آنها استفاده کنیم.

 

حسین‌زادگان افزود: همچنین در بازدید از سایت ایران خودرو از آخرین وضعیت سایت باخبر شدیم و امیدواریم بتوانیم شاهد رونق این سایت باشیم.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیگیر ایجاد خطوط ریلی از سمت شیرگاه هستیم، خاطرنشان کرد: این مهم در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به مازندران به عنوان مصوبات و برنامه‌های سفر گنجانده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت ایران خودروی مازندران باید از حداکثر ظرفیت تولید خود استفاده کند، ادامه داد: گرچه در سالجاری شرکت ایران خودرو با چالش‌هایی روبرو بوده  اما با تدابیر اتخاذ شده مشکلات آن مرتفع شده است.

 

استاندار مازندران بیان کرد: صنعت خودروسازی نقش زیادی در ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مازندران دارد که ما نباید به راحتی از این ظرفیت غافل شویم.

 

حسین‌زادگان با بیان اینکه مشکل سند دار شدن شرکت ایران خودروی مازندران هم قابل پیگیری و حل است، گفت: نسبت به حل مشکلات این شرکت اهتمام جدی داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.