.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاسمی:بازارچه متمرکز فروش تولیدات بانوان در مازندران برپا می شود
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران گفت: بازارچه متمرکز برای عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان در استان برپا می شود.

به گزارش شمال نیوز،  سمیه قاسمی طوسی بعدازظهر دوشنبه در نشست با مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه بازارچه متمرکز برای عرضه و فروش تولیدات بانوان استان برپا می‌شود، نبود فضای دائمی عرضه و فروش محصولات و تولیدات بانوان را از مهمترین مشکلات در استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه خوداشتغالی بانوان همزمان با دهه فجر در استان برپا می‌شود، گفت: راه اندازی این بازارچه در حمایت از تولیدات زنان سرپرست خانوار و بانوان استان مفید خواهد بود.

قاسمی تقدیر از زنان شاخص در تمامی حوزه‌ها و زنان کارآفرین را از مهمترین برنامه‌های ویژه هفته زن بیان کرد و افزود: کنگره جهانی محور مقاومت، تقدیر از مادران سرپرست خانوار از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته زن است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته زن تاکنون ۱۹ ویژه برنامه پیشنهاد شده است و با توجه به همزمانی برنامه‌های دهه فجر و هفته زن، برنامه‌ها به صورت متمرکز اجرا می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.374 seconds.