.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار نسبت به آبگرفتگی مناطق ساحلی در مازندران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به تقویت سامانه سرد بارشی از فردا در استان نسبت به آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر احمدی  با اشاره به تقویت سامانه بارشی و سرد در استان اظهار داشت: از بعدازظهر پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، شاهد بارندگی، کاهش دما و وزش باد خواهیم بود و حداکثر سرعت باد لحظه‌ای بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی افزود: ابتدا در مناطق غربی و به تدریج در مناطق مرکزی و شرقی مازندران شاهد نفوذ سامانه بارشی خواهیم بود و از بعدازظهر جمعه تا بامداد یکشنبه با تقویت سامانه سرد بارشی بارش‌ها نیز در استان تشدید می‌شود.

احمدی عنوان کرد: طی این مدت در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، پدید مه و بارش برف خواهیم داشت، لذا با توجه به شرایط جوی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، آب گرفتگی و در ارتفاعات و محورهای کوهستانی کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به مسافران و هم استانی‌ها توصیه کرد در تردد از مسیرهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از مسئولان خواست تا تمهیدات پیشگیرانه لازم را مدنظر قرار دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.067 seconds.