.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان مازندران در پی شهادت سردار سلیمانی
شهادت حاج قاسم سلیمانی، سرآغاز رویش های جدید مقاومت در میان امت اسلامی است
پیام تسلیت ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان مازندران در پی شهادت سردار سلیمانی

شمال نیوز: در پی اقدام تروریستی دولت جنایتکار آمریکا و شهادت فرمانده دلاور و علمدار جبهه های مقاومت در برابر گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از فرماندهان عالی رتبه حشد الشعبی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران بیانیه و پیام تسلیتی صادر نمود که متن کامل آن به شرح ذیل می باشد:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

بار دیگر دستان جنایتکار یزیدیان زمان از آستین آمریکای جهان خوار بیرون آمد و فرمانده ای از خیمه گاه امامت و ولایت را به شرف شهادت نائل آورد. سردار سلیمانی باقی مانده ای از عاشورای 61 هجری و استوره فراموش نشدنی از سرزمین پارسی و از قافله دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت و افتخار و عظمت برای ملتی است که قریب به 4 دهه در برابر اردوگاه کفر و شرک و نفاق ایستاده است. امروز همه دوست داران خمینی کبیر و آرمان های او عزادارند؛ آزادگان جهان در غمی عظیم فرو رفته اند و ما نیز از این ثُلمه، داغی بزرگ بر دل گرفته ایم. شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ جبهه مقاومت جناب آقای ابومهدی المهندس سرآغاز رویش های جدید مقاومت در میان امت اسلامی و تزریق خون شجاعت و همدلی در رگ های نسل هایی است که در امتداد عاشورای حسینی ایستاده اند.

یاد و نام حاج قاسم سلیمانی همچنان بر تارک افتخارات اسلام و انقلاب اسلامی می درخشد و خاطرات فداکاری او و همرزمانش در سینه مجاهدان راه خدا برای همیشه ماندنی است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت متخاصم و شرور آمریکا، شهادت این پاسدار حقیقی اسلام و انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همچنین خانواده محترم و دوستداران این فرمانده دلاور در سرتاسر جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می نماییم که همواره توفیق ادامه راه پرافتخار این سرباز مطیع ولایت و آینه تمام نمای پرورش یافتگان مکتب امام روح ا...(ره) را به همه ما و تمام انسان های آزادیخواه در سرتاسر عالم عنایت فرماید.

"ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان مازندران"


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.