.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روند ورود به زندان های مازندران محدود شود
رئیس کل دادگستری مازندران خواستار توسعه حبس زدایی شد و گفت: روند ورود به زندان ها در استان باید محدود شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدصادق اکبری ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بابل اظهار داشت: در نظام قضائی تکریم ارباب رجوع امری ضروری است و باید به آن توجه خاص شود هرچند که در حال حاضر رضایتمندی مردم استان از دستگاه قضائی بالای ۵۰ درصد است و امیدواریم رضایتمندی به بالای ۹۰ درصد برسد.

رئیس کل دادگستری مازندران عنوان کرد: قانون اساسی بیشتر متهم محور است و باید به حقوق همه افراد در این سازمان احترام گذاشته شود و به حقوق تمام افرادی که به عنوان خوانده به دادگاه مراجعه می‌شوند احترام گذاشته شود.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر لزوم استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس گفت: حکم زندان باید در موارد خاص داده شود و باید اساس محور دادسراها و قضات بر کاهش ورودی به زندان‌ها باشد و باید راهکارهای اجرایی دیگر در حد امکان جایگزین حبس شود و در حال حاضر حکم جایگزینی در محکومیت کیفری حبس در این استان ۶ درصد است که باید ورود به زندان‌ها در استان محدود شود.

رئیس دادگستری مازندران از قضات ودادستان جدید و همکاران قضائی تقاضا کرد که اطاله دادرسی در این استان کاهش یابد و مراحل اطاله دادگستری با سرعت و دقت بیشتر انجام گیرد.

وی در بخشی سخنانش از نمایندگان مجلس خواستار تخصیص بودجه متناسب با این سازمان شد تا امکانات رفاهی از جمله ساختمان جدید دادگستری این شهرستان که در حال حاضر جوابگوی تقاضا این شهرستان نیست با سرعت بیشتری احداث شود.

در پایان مراسم نیز فضل اله وکیلی راد رئیس سابق دادگستری شهرستان بابل تکریم و سیدرضا باقریان به عنوان رئیس جدید و اسماعیل ملأ کریمی به جای علی مرادی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معارفه شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.