.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با آیت‌الله محمدی‌لائینی
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سران کشورهای استکباری اراده‌ای برای مبارزه با مواد مخدر ندارند، مواد مخدر و مبارزه با آن در کشور باید ریشه‌ای انجام شود، اگر بنای مبارزه داریم هم باید با ریشه‌ها برخورد و هم لوازم مورد نیاز برای مبارزه هم به خوبی تامین شود.
دیدار رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با آیت‌الله محمدی‌لائینی

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: وضعیت مازندران نسبت به سایر نقاط کشور در مبارزه با آسیب‌های مواد مخدر مناسب است و جای خوشحالی دارد، اما باید تلاش کنیم که وضعیت کشور مطلوب شود.

وی با اعلام اینکه در بخش مواد مخدر وحدت رویه وجود دارد، تصریح کرد: این انسجام بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: باید از تجربیات دنیا در حوزه مواد مخدر استفاده و اگر راه‌ها که منجر به نتیجه مطلوب نشده است ما از آن پرهیز کنیم.

وی با اعلام اینکه نقطه اصلی مبارزه با مواد مخدر در ایران است، گفت: غرب باید از ایران در این بخش تقدیر کند و اگر ایران جلوی گسترش مواد را نگیرد دنیا از این تهدید در امان نخواهد بود.

لائینی اضافه کرد: مبارزه با مواد مخدر باید ریشه‌ای باشد اما برخی از قدرت‌ها از کنار گسترش مواد مخدر سود می‌برند.

وی ادامه داد: سران کشورهای استکباری اراده‌ای برای مبارزه با مواد مخدر ندارند، مواد مخدر و مبارزه با آن در کشور باید ریشه‌ای انجام شود، اگر بنای مبارزه داریم هم باید با ریشه‌ها برخورد و هم لوازم مورد نیاز برای مبارزه هم به خوبی تامین شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران مبارزه با مواد مخدر را مقدس‌ترین اقدام برشمرد و یادآور شد: در این بخش باید جهادی و استشهادی حرکت کنیم تا بتوانیم این بلا به خوبی از بین برود در کنار مبارزه با مواد مخدر ایجاد حساسیت در بین خانواده‌ها هم بسیار ضروری است.

وی با اعلام اینکه تقویت فرهنگ دینی هم در دستور کار متولیان امر در کشور قرار گیرد، تصریح کرد: اگر فرهنگ اسلامی در کشور به خوبی عملیاتی شود بسیار از چالش‌های اجتماعی از کشور رخت بر می‌بندد./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.