.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین اظهارنظر نماینده ساری و یک سئوال ؛
دامادی : وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال / تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی/ وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند/ ورود مجلس در صورت تعلل دولت // آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکام چه خبر ؟!
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند .....
دامادی : وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال / تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی/ وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند/  ورود مجلس در صورت تعلل دولت // آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکام چه خبر ؟!

شمال نیوز: عضو فراکسیون ورزش مجلس از طرح موضوع استراماچونی با عراقچی خبر داد و گفت: وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال است در صورت تعلل دولت، مجلس به موضوع ورود می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در واکنش به فسخ قرارداد استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال، گفت: متاسفانه استراتژی ما در حوزه ورزش مناسب نیست، همه می‌دانند که تیم استقلال و پریسپولیس از تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌ای کشور هستند و ما نسبت به طرفداران همه تیم‌ها و به ویژه پرطرافدارترین‌ها مسئولیت داریم بنابراین نگاه ویژه‌تری باید به آن‌ها داشته باشیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پیگیری خصوصی‌سازی باشگاه‌ استقلال و پریسپولیس، تصریح کرد: سال‌ها است که دولت درباره خصوصی‌سازی شعار می‌دهد اما اقدامی صورت نگرفته است لذا حال که دولتی عمل می‌شود باید دقت کنیم که استراماچونی زمانی تیم را تحویل گرفت که تیم استقلال از نظر فنی ورشکسته بود.

وی افزود: استراماچونی تیم متلاشی را تحویل گرفت اما امروز ما شاهدیم که تیم به خوبی رشد کرده و در تلاش هستند. بازی‌های تیم استقلال به جایی رسیده بود که بسیاری از هواداران خود را از دست داده بود اما امروز جمعیت بسیاری این بازی‌ها را دنبال می‌کند.

تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی

دامادی با بیان اینکه شور و نشاط به تیم استقلال برگشته است، گفت: اعتراض و تجمعاتی هم که بعد از اخبار روزهای گذشته شاهد هستیم نشان از علاقه مردم نسبت به تیم استقلال است، دولت باید تدبیری می‌اندیشید و این موضوع را مدیریت می‌کرد.

نماینده مردم سازی یادآور شد: مردم استان مازنداران هم در راستای همین موضوع کمپینی تشکیل دادند و در حمایت از باشگاه استقلال، خواستار رسیدگی به وضعیت استراماچونی شدند، امروز نیز در نشست کمیسیون عمران مجلس موضوع را با آقای عراقچی مطرح کردیم. معاون سیاسی وزارت امور خارجه نیز از پیگیری موضوع خبر دادند و گفتند که «در باره وضعیت آقای استراماچونی صحبت خواهیم کرد تا برگردند».

وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند

دامادی تاکید کرد: دولت و وزارت ورزش و جوانان باید همت خود را به کار ببندند و استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند، این کار سختی نیست زیرا اتکاء تیم استقلال به استراماچونی است، فرهاد مجیدی هم اگرچه چهره محبوب استقلالی‌ها است اما میزان رضایتمندی از استراماچونی قطعا بیشتر خواهد بود.

ورود مجلس در صورت تعلل دولت

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت ورزش کشور باید نسبت به این موضوع حساس باشد و به صورت جدی ورود کند در غیر این صورت مجلس شورای اسلامی عکس العمل نشان خواهد داد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، گفت: ما موضوع را با وزیر ورزش در میان خواهیم گذاشت زیرا آسیب جدی به فوتبال کشور آسیب می‌رساند البته همین خبر هم تاکنون آسیب زده است. ما اگر مشکلاتی داریم نباید از ابتدا به دنبال مربیان خارجی برویم.

 

 آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکام چه خبر ؟!

 

البته اینکه آقای دامادی از جایگاه عضویت در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ، پیگیر وضعیت باشگاه پرطرفدار استقلال تهران که در استان نیز طرفداران زیادی دارد می باشد قابل تقدیر است اما از نماینده مردم ساری و میاندرود انتظار می رود در این ماههای پایانی تمرکز خود را بر روی حل معضل پسماند و زباله استان و همچنین برون رفت از گره کور ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران و به سرانجام رساندن جاده ساری - تاکام نمایند .

 

بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند .

 

از محمد دامادی که در بیان نطق ها و دیدگاهایش از صراحت لحجه برخوردار است انتظار می رود انتظارات مردم استان را در بخش های مهمی چون ایجاد منطقه آزاد تجاری و رفع مشکلات مربوط به پسماند و زباله ، مکررا و بارها از هر تریبون و رسانه ای به گوش تصمیم سازان کشور برساند .

 

 آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکامچه خبر ؟!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سلام 19 آذر 1398
الحمدلله مساله بنزین گرانی کمبود دارو زباله مسکن اشتغال و........رو حل کرد فقط مساله استراماچونی!!!!!!
نا شناس 19 آذر 1398
داداش بهتر است بجای حرف زدن استرماچولی معضل مردم منطقه خود علی الخصوص جاده دودانگه ساری کیاسر ساری را حل نمایی واقعا مردم این منطقه دودانگه چهاردانگه ویک جاده مواصلاتی بین ساری سمنان وو... هست مردم این را ازشما نماینده خود می خواهند جاده امن نیست بخصوص درنقاط سرکت وخرچنگ وخودتان هم مال دودانگه هستید پیچ قبل سد وبعد افراچال وهمچنین قبل احمد آباد هرآن ریزش کوه وجنگل را دارد اینها درد دل مردم هست آقای دامادی عزیز
نا شناس 19 آذر 1398
دوره ی قبل شب انتخابات رفتی تیمداری کنی.الات استقلال....اقا دیگه حنای شما رنگ نداره..ممد بای بای
حسن 19 آذر 1398
#پوپوليستي ،
#طهارت.اقتصادي
نا شناس 19 آذر 1398
این چی میگه؟؟؟ کی دو دوره نماینده مردم مرکز استان بوده ؟؟؟ بعد انتظار تحول و توسعه هم داریم زهی خیال باطل
جواد 19 آذر 1398
اقای دامادی مردم مشکلات مهمتری از استقلال دارند۱
نا شناس 19 آذر 1398
پوپوليستی و البته انتخابات نزدیک هست ؛ دوستان عزیز درست انتخاب کنیم چرا که خودکرده را تدبیر نیست ... با شناخت رای بدیم ... دروغ پراکنی ها هم بیشتر میشه و عمده دروغها هم از خارج از طریق مجازی نشر داده میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.