.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه: ضرورت برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی
نماینده ولی فقیه در مازندران، برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی را ضروری دانست و خواستار نظارت بیشتر برای کنترل بازار شد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح دوشنبه در جمع مدیرکل و کارکنان تعزیرات حکومتی مازندران وجود تبعیض و نابرابری در امور اقتصادی را از مشکلات این حوزه برشمرد و افزود: تصمیمات اقتصادی باید مبتنی بر فعالیت‌های علمی و کارشناسی باشد.

‏امام جمعه ساری نظارت بر بازار را یک اصل منطقی و حیاتی برای ساماندهی امور دانست و بر لزوم به کارگیری شیوه های نوین و روزآمد برای کنترل و نظارت بر جریان فعالیت های اقتصادی تاکید کرد.

محمدی لائینی بازار و بازاریان را پشتوانه مهم انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون دانست و خواستار رسیدگی عادلانه و بدون تبعیض به پرونده های تعزیرات حکومتی شد.

‏وی لزوم برخوردقاطع با اخلالگران اقتصادی را خاطرنشان کرد و افزود: باید با اعمال شیوه‌های منطقی پدیده شوم گران‌فروشی و احتکار از بازار رخت بربندد چرا که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

‏ نماینده ولی فقیه در مازندران باتاکید بر توجه به ابعاد گوناگون تصمیمات اقتصادی مسئولان در جامعه مشورت با اصناف، کارشناسان و فعالان اقتصادی را برای تصمیم سازی های راهبردی در این حوزه خاطرنشان کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر نظارت بر روند فعالیت‌های اقتصادی کنترل بازار را برای جلوگیری از فشاربه مردم ضروری دانست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.