.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاخص ها آمدند ؛
نور و محمودآباد ؛ نامزدی 30 نفر در 7 روز مهلت ثیت نام
شمال نیوز : برخی از داوطلبان با تعدادی همراه، برخی فقط با خانواده خود، بعضی هم تنها و یا یک همراه آمدند، کاندیدایی هم با تعدادی از بچه‌های تحت حمایت ....
 نور و محمودآباد  ؛  نامزدی 30 نفر در 7 روز مهلت ثیت نام

شمال نیوز: 30 نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد  آمادگی خود را برای حضور در رقابت های اسفند

به گزارش شمال نیوز، در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ،  ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از تاریخ ۱۱ آذر آغاز شده و تا روز ۱۶ آذر به پایان رسید.

داوطلبان شرکت در انتخابات می‌توانستند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه مراجعه و نام‌نویسی کنند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ۳۰ داوطلب، آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام و با حضور در فرمانداری شهرستان نور(مرکز حوزه انتخابیه) ثبت‌نام خود را قطعی کردند و منتظر بررسی صلاحیت و اعلام نظر مراجع چهارگانه هستند.

 

ابراهیم(جواد) اسماعیلی از شاخص ترین نامزدهای این حوزه انتخابیه بشمار می رود که خطیب توانمندی نیز به شمار می رود با نام نویسی در انتخابات وارد رقابت های اسفند 98 شد .

عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی که یک روز قبل از پایان مهلت قانونی با همراهی جمعی از طرفداران در فرمانداری شهرستان نور حاضر و ثبت‌نام خود را قطعی کرد .

 

ولی‌الله فرزانه، رضا سالاریان، صدرالدین متولی، از دیگر افراد سرشناس هستند که در این دوره ثبت‌نام کردند.

علی اسماعیلی نماینده فعلی مجلس نیز در نخستین ساعات آخرین روز ثبت نام به فرمانداری نور مراجعه و آمادگی خود را برای انتخابات یازدهم اعلام کرد.

از نبی‌الله رضایی، قربان علی سالاریان(سرپرست سابق شهرداری نور) و زهرا رمضانی هم می‌توان به عنوان افرادی که مردم نور بیشتر آن‌ها می‌شناسند نام برد.


روح الله علیزاده بخشدار سابق محمودآباد و از کارکنان فعلی اداره کل امور روستایی استانداری مازندران نیز در فرمانداری شهرستان نور حاضر و ثبت‌نام خود را قطعی کرد .

عباس ناطق نوری نوه شهید عباسعلی ناطق نوری هم در این حوزه انتخابیه که روز پدربزرگش نمایندگی مردم را بر عهده داشته نامزد شده است .

برخی از داوطلبان با تعدادی همراه، برخی فقط با خانواده خود، بعضی هم تنها و یا یک همراه آمدند، کاندیدایی هم با تعدادی از بچه‌های تحت حمایت (موسسه حمایتی خانه مهدی) برای ثبت‌نام حاضر شدند و هر یک برای کار خود دلایلی داشتند.

از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تنها یک نفر به مجلس راه پیدا می‌کند، در صورت احراز و تائید صلاحیت همه داوطلبان، ۳۰ نفر باید با هم رقابت و نظر بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های نور و محمودآباد را جلب و یک نفر از بین آنان بیشترین آرا را به دست آورد تا یک کرسی در بهارستان را تصاحب کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 آذر 1398
اقای فیاضی شفاف سازی کنید که تا اینجا چگونه رسیده است یک روز از حمایت ناطق برخوردار بود و خود و..........فداییش که بخشدار و مناصب بین خودشان تقسیم کردن و یک روز بر علیه اش ایا اقایان .................... دامدار بودن که زمین برای اسکان دام گرفته .....................ن بوده چه تخلفاتی داشته چه کسانی ایشان از فامیلهاش رانت بدون ضابطه استخدام کرده شمال نیوز چاپ کن البته همه ثبت نام کنندگان توضیح دهند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.