.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار : تعریض مسیر بلوار کشاورز ساری اجرا شد
شهردار ساری گفت: تعریض و توسعه مسیر بلوار کشاورز در راستای زیبایی منظر شهری و روان سازی ترافیک اجرا شد.
شهردار : تعریض مسیر بلوار کشاورز ساری اجرا شد

به گزارش شمال نیوز، عباس رجبی اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیبایی منظر شهری در ورودی های شهر ساری، گسترش عملیات عمرانی با هدف روان سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع هر گونه تصادفات جاده ای، مدیریت شهری را برآن داشت تا تعریض و توسعه مسیر بلوار کشاورز را اجرایی کند.

رجبی با اشاره به پروژه "ساماندهی ورودی جنوب ساری"، اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها با هدف تامین زیر ساختها ، ارتقاء کیفی خدمات شهروندان و توسعه پایدار صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری ساری در راستای عمران شهری با اجرای طرح‌های اجرایی و خدماتی در حوزه‌های مختلف در مسیر خدمتگزاری صادقانه ، رفع دغدغه‌ها ، مشکلات و توسعه اقتصادی و فرهنگی حرکت می کند.

شهردار ساری با بیان اینکه اجرای این پروژه از نیازمندی‌های منطقه بلوار کشاورز  با رویکرد "توسعه متوازن" است، گفت: پس از اتمام فاز اول پروژه در محدوده گنبد که با برداشت بستر قبلی مسیر همراه بود این پروژه در فاز دوم به طول شش هزار و 200 متر مربع  اجرایی شد.

وی ادامه داد:در راستای تکمیل مراحل اجرایی این پروژه که تحولات چشمگیری را در  ورودی جنوبی شهر ساری ایجاد خواهد کرد، احداث 6200 متر کانال با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصدی، 5100 متر نصب جدول رفیوژ وسط با پیشرفت 87 درصدی از دیگر اقدامات مدیریت شهری در منطقه سه ساری است.

شهردار مرکز مازندران ، خاطرنشان کرد: نصب جدول کانیوو و پیاده رو سازی نیز در این محدوده ازدیگر برنامه ‌های است که در دستور کار شهرداری ساری قرار دارد.

گفتنی است، پروژه فاز دوم بوستان ملل با هدف رونق گردشگری و توسعه اقتصادی ساری، در منطقه سه شهری به طول 6/5 کیلومتر از پل کابلی تا تنگه لته در حال انجام است که بهره برداری از آن نقش موثری در پیشرفت همه جانبه بلوار کشاورز خواهد داشت.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.