.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرگشاده ؛
نامه هنرمندان به استاندار مازندران: منتظر تحقق وعده‌هایتان هستیم
شمال نیوز: مدیران جشنواره فیلم «وارش» در نامه‌ای سرگشاده به استاندار مازندران، نسبت به عمل‌نکردنِ مسئولان به وعده‌هایشان درباره این رویداد سینمایی اعتراض کردند.
 نامه هنرمندان به استاندار مازندران: منتظر تحقق وعده‌هایتان هستیم

به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش، مدیران این رویداد فرهنگی و هنری، با ارسال نامه‌ای به احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران که متن آن در اختیار رسانه‌ها نیز قرار گرفته، نسبت به تحقق‌نیافتن وعده‌ها اعتراض کرده و خواستار پاسخ‌گویی و پایبندی به وعده‌های مسئولان درباره حمایت‌ها از جشنواره «وارش» شدند.

در بخش انتهایی درخواست شده است: «جناب آقای استاندار! از شما به‌عنوان مدیر عالی استان و چهره‌‌ای فرهنگی انتظار می‌رود در کوتاه‌ترین زمان تمهدیدات لازم را برای پرداخت معوقات، در شکلی عملی و اجرائی فراهم کنید.

نگذاریم طراوت وارش، در سایه سیاست‌زدگی و بی‌مهری، مکدر شود. به امید سربلندی فرهنگ و هنر تبرستان».

نامه ارسالی به احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، به امضای مهدی قربانپور دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی وارش، الهه نوبخت مدیر بین‌الملل، عباس ابوالحسنی مدیر آیین‌ها، سیدرضا صائمی، مدیر کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، حامد بارئی‌طبری مدیر هنری، مرتضی رنجبران مدیر روابط عمومی، مرتضی کاظمی‌نیا مدیر دبیرخانه، رضا الماسی مدیر فنی و نمایش، جواد صاحبیان، مدیر تبلیغات، محسن جان‌بابایی مدیر کاخ جشنواره، حسن طنابی مدیر فناوری اطلاعات و میکائیل حقانی، مدیر داوطلبان، رسیده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.