.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عجیب اما واقعی ؛
تبلیغات انتخاباتی نامزد احتمالی مازندران در لردگان ، خراسان جتوبی و ورزقان اصفهان !
شمال نیوز : به هر طرف که نگاه می‌اندازی کوتوله‌هایی را می‌بینی که نمی‌گذارند درست بیندیشی، همه چیز رنگ و بوی دیگری می‌گیرد، چون راه راست یکی‌ست و راه کج بسیار و ....

شمال نیوز : همه به تعهدها بی‌اعتنا، چه بر سر دنیای ما آمده و چه هیاهویی‌ست که همه پناه به تنهایی می‌برند، آسمان در ابر غرق شده، ماه در چنگ آسمان گرفتار، خیابان‌های شهر خسته و مردمی که به خواب رفته‌اند در این لالایی مدهوش‌کننده ؛ و خدا می‌داند چند نفر شب را با نگرانی می‌گذرانند و چند نفر با گرسنگی سر بر بالین می‌نهند.

/photo/1744229_IMG_6064.jpg

»» عکس : دکتر عمادی بر بالین کودکی بیمار در خراسان شمالی

 

دروغ محض است وقتی که می‌گویی دیگر بزرگ شده‌ام، بزرگ که شوی وارد دنیای عجیب، زندگی مبهم، پیچیده و نفس‌گیر می‌شوی و هیچ‌گاه سره را از ناسره تشخیص نخواهی داد، به هر طرف که نگاه می‌اندازی کوتوله‌هایی را می‌بینی که نمی‌گذارند درست بیندیشی، همه چیز رنگ و بوی دیگری می‌گیرد، چون راه راست یکی‌ست و راه کج بسیار و کودکی، تنها راه راستی‌ست که من می‌شناسم و کاش آدم‌ها وقتی به هم محبت می‌کردند، در ذهن‌شان به همدیگر دشنام نمی دادند ..

 

حال و هوای این روزهای شهر ابری‌تر از همه روزهاست، ذات برخی اتفاقات پیامدش تزویر و بی‌اخلاقی است و در کنار دغدغه‌ها و آنجایی که انسان از همه چیز می‌بُرد، تنها مرهم درد دنیازدگی، مهربانی است، مهربانی می‌تواند علاج هر دردی باشد؛ هدف از این مقدمه‌چینی‌ها اشاره به روزگار یک پزشک است که اساس رفتارهای اجتماعی‌اش بر پایه مهر و انسان‌دوستی بنا شده و سال‌هاست این رویه ادامه دارد. پزشک بدون مرز ! پزشک داخل مرز ! پزشک بیرون مرز ! اصلا این پزشک مرز نمی شناسد ! روستا و شهر برای تفاوتی ندارد . هرجا مظلومی باشد که از محرومیت رنج می برد حضور دارد .

 


پزشک بدون مرز دکتر سیدناصر عمادی از همان روزهایی که در دفاع از مرز و بوم این کشور گازهای خردل را استشمام کرد تا همین لحظه، تمام زندگی‌اش را وقف مردم کرده و شاید زیباترین کار، قدرشناسی باشد، چه چیز زیباتر از سپاسگزاری از آنهایی‌ست که به تو نیکی کرده‌اند! هر روز که می‌گذرد، بیشتر خود را در اقیانوس زیبایی‌های عملکردی این نیکان غرقه می‌بینی.

 

 

غَرَض از این صحبت‌ها این است در روزهایی که تشنگان قدرت را می‌بینیم از این روستا به آن روستا از این محل به آن محل برای تبلیغات سر از پا نمی‌شناسند، کاندیدایی دیگر از آن‎سو و خارج از حوزه انتخابیه‌اش در دورترین روستاهای این کشور مشغول خدمات‌رسانی و درمان رنجدیده‌ترین مردم است.

 

 

دکتر عمادی طی این سال‌ها ثابت کرده که محبوبیت خریدنی نیست، هر گاه مردم در دل‌های‌شان پذیرایت شدند، آن وقت می‌شوی محبوب و منتخب مردم !

 

»» عکس : درمانگاه تخصصی بنام اهل بیت در قاره آفریقا به همت دکتر عمادی

 

در دورانی که رنگ و بوی همه رفتارها با چاشنی سیاست و منفعت خو گرفته است، هنوز هم می‌توان محبت و یکرنگی را به نظاره نشست؛ رفتارهای دکتر عمادی در سال‌های اخیر همواره این واهمه را برای کاندیداهای انتخاباتی ایجاد کرده که نکند او وارد عرصه انتخابات شود! چون می‌دانند که حساب آن کاندیدایی که در دل‌های مردم جا باز کرده با کاندیدایی که حساب و کتابش با پول است، فرق دارد.

 

 

جالب است که این متخصص پوست که جزو پردرآمدترین رشته های پزشکی به شمار می رود ، مطب خصوصی ندارد ! به همین خاطر است می گوییم « حساب و کتابش با مردم است » .

بسیاری از نخبگان و مردم از دوره قبلی انتخابات مجلس بارها از دکتر عمادی درخواست می‌کردند که وارد عرصه انتخابات شود اما او با عنوان اینکه نمی‌خواهم خدای ناکرده این همه خدماتی که به مردم انجام دادم، رنگ و بوی سیاسی بگیرد، همواره با احتیاط نسبت به این موضوع رفتار کرد.

اگر منصفانه بخواهیم به این موضوع بپردازیم، مجلس جای امثال « عمادی ‌» هاست، جای امثال کسانی است که صدای مردم باشند نه تشنه قدرت و ثروت؛ آیا امروز نمایندگان، صدای مردم و مستضعفان در مجلس‌اند؟ نماینده مردم باید دردمند باشد، در تمام حالات و مناسبات به نخستین چیزی که فکر می‌کند باید آن مظلومی را درنظر داشته باشد که در بغرنج‌ترین وضعیت زندگی به فکر یک لقمه نان است تا شب را گرسنه نخوابد و شرمنده خانواده‌اش نباشد.

اما در عین ناراحتی هر دوره برخی تشنگان قدرت و ثروت بر کرسی نشستند و باقی ماجرا !

»» عکس : حضور در روستای تلمادره کیاسر

 

چند روز گذشته بود که برای انجام یک گفتگو با دکتر عمادی تماس گرفتم . خیلی جالب بود . در لردگان بود . گفتم : دکتر ؛ لردگان چه خبر ؟ گفت : الان شرایط در اینجا سخت شد . مردم درگیر ایدز هستند . باید در کنار مردم باشم . گفتم : هر وقت تماس می گیرم که در استان ها و شهرستان های مختلف هستید . یکبار در گل نی خراسان جنوبی و مرز افعانستان برای درمان بیماران پوستی ! یکبار در ورزقان برای بیماری سالک ! یکبار در کیاسر برای .... مگر شما کاندیدای مجلس نیستید ؟ همه کانال ها و رسانه ها از شما به عنوان نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ نام می برند . پس آنجاا چه می کنید .....

 

هر چند مکالمه ما ناتمام ماند اما تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .....

عبدالله خدادای


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حقیقت جو 12 آذر 1398
......قیامت حق است وآنوقت سران وفرزندان آنان ونمایندگان بی غیرت از گذشته های دور تا امروز ............... ومسئولین را درقیامت خواهیم دید . لعنت برکسی که بخواهد به اندازه یه خردل یا کوچکتر از اتم این نمایندگان را ببخشد این روزها با پول این سرزمین دوا ودرمان خودتان را میکنید عزارییل که بیاید ای انسانهای ... خواهیم دید .هر قطره خون ونفس بناحق را باید جواب بدهید بنازم به این دکتر عمادی و.. قیامت ودیدار خدا ارزانی اینان باد
سید 12 آذر 1398
خداقبول کند انشالله
نا شناس 12 آذر 1398
قداصت دکتر عمادی به آنقدر بالاست که هیچ نماینده ای نمیتونه با کارهاش ذره ای از عشق و بزرگی اونو داشته باشه . تا حالا چندبار مستند بدون مرز را دیدم اما دلم میخاد بازهم ببینم.
نا شناس 12 آذر 1398
قسم می خورم به اتفاق خانواده از ساری می رویم قائمشهر و و به ایشان رای می دهیم چون ایشان را از چندین سال پیش می شناسم و در کیاسر حتی از نزدیک ایشان را دیدم و مستندی که از تلویزیون پخش شد را هم دیدم خیلی رفتار و شخصیت ایشان را پسند کردم و بعنوان الگو برای تربیت فرزندانم همواره به آنها گوشزد می کنم
آرزوی قلبی دارم که نمایندگاه همه مردم ایران چنین خصوصیتی داشته باشند . از دست اندرکاران محترم سایت شمال نیوز هم کمال تشکر را دارم که براستی همه معیارهای یک نماینده خوب را در قالب این حقیقت بیان نمودند
شهروند میکائیل 12 آذر 1398
فریاد من از این هست چرا چنین کسانی وارد میدان انتخابات نمیشوند
چرا دکتر عمادی ها از سیاست و قدرت فراری هستند
چرا وقتی در قلب مردم هستند خود را برای نجات مردم آماده انتخابات نمیکنند
بابا ما آدم بی نیاز از مال دنیا و سرشار از علم و معرفت میخواهیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.