.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وحدت رویه نیروی های انقلابی برای تحقق آرمان ها ضروری است
امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم هم افزایی و همگرایی نیروهای انقلابی برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: وحدت رویه نیروهای انقلابی ضروری است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران وحدت رویه و انسجام فکری و تشکیلاتی نیروهای انقلابی را در مقطع کنونی ضرورت اساسی دانست وافزود: جریان های انقلابی باید با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای همت خود را مصروف پیگیری آرمان‌های امام و رهبری کنند.

وی تصریح کرد : تمامی دغدغه مندان انقلاب باید با انگیزه و پر نشاط در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حول محور ولایت فقیه حضوری فعال داشته باشند.

امام جمعه ساری نوسازی معنوی و تأمین و تقویت سلامت تشکیلاتی جریان های انقلابی را یک اصل محوری برشمرد و افزود: نیروهای انقلابی باید با توجه به آسیب‌های ناشی از عدم وحدت در گذشته ازعزم خود را برای هم افزایی در مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی جزم کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم ارتقای سطح دانسته های معنوی وسیاسی نیروهای انقلاب با هدف پیشتازی در مسیر آرمان‌های انقلاب تأکید کرد و افزود: تقویت جریان‌های انقلابی و نیروهای مومن در شمار وظیفه مندی مسئولان قرار دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.