.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابطحی: آقای روحانی، بجای خنده باید گریه می‌كردی

شمال نیوز: محمد علی ابطحی در یادداشتی نوشت:

۱-نشانه نهادینه شدن غرور و بی توجهی به مردم است. چنان مردم را سرکوب شده می دیده است که اصلا تصور نمی کرده است که در این اوج مشکلات اقتصادی کسی اعتراضی داشته باشد و اگر هم احیانا اعتراضکی باشد، به سرعت *جمع* می‌شود!نتیجه تصویری برای ابطحی: آقای روحانی، بجای خنده باید گریه می‌كردی

۲- وزارت کشور آن قدر دور از واقعیت های جامعه بوده است و این تغییر نرخ را کوچک می پنداشته که قبول کرده بدون اطلاع رییس جمهور ومجلس و سایر نهادها به این امر اقدام کند.

۳- دفتر رییس جمهور جواب دهد. از بعد از ظهر پنجشنبه خبر درز کرده بود و اوایل شب پمپ بنزین ها شلوغ شده بود. یا دفتر رییس جمهور بی اطلاع از شهر بوده و یا شب جمعه ای نخواسته مزاحم وقت رییس نشده تا جمعه . هردو فاجعه است.

۴- این محاسبه غلط باعث شد که این کشتار کم نظیر صورت گیرد. عوامل خارجی دست به کار شوند. تخریب ها صورت گیرد. همه اینها نشان از بی تدبیری و مهمتر، بی اطلاعی از وضع جامعه است.

رییس جمهور می بایست به جای خنده تمسخر در اعلام اطلاعش در روز جمعه، گریه کند و عذرخواهی کند.

۵- باور اینکه رییس‌جمهور نمی دانسته سخت است. شاید چون کار خراب شده، خواسته با اعلام بی اطلاعی، پشت وزارت کشور و شورای امنیت کشور را خالی کند. اگر هم چنین بوده چیزی از مسئولیت ایشان کم نمی کند.

۶- ما به دولت تدبیر و امید رای دادیم. این بی تدبیری و ناامید کردن نسل جوان که نتیجه اش فاجعه خون ‌های ریخته شده جوانان ایران و تخریب اموال و رودار شدن عوامل خارجی است، منتخب مردم ایران نبود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.