.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه: ویژگی های شاخص مازندران شناسایی و تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نسل های آینده باید با تاریخ درخشان مازندران آشنا شوند گفت: ویژگی های شاخص استان را شناسایی و تقویت کنیم.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهری شهرستان بابل با بیان اینکه جایگاه ولایت دارای اهمیت و ارزش محسوب می شود گفت: شهرستان بابل در همه زمینه ها از جمله سیاسی – اجتماعی، ولایی و غیره دارای سابقه درخشان است.

وی از شهرستان بابل به عنوان شهرستان دارالعلم و دارالمومنین یاد کرد و گفت: این شهرستان ثقل دینی، عبادی و سیاسی است و باید برجستگی های مردم مازندران بزرگداشت، تثبیت و تقویت شود.

وی افزود: برای تثبیت برجستگی های شهرستان بابل از دوران پیش از انقلاب تا ظهور اسلام ولایی، دوران انقلاب و پس از انقلاب اسلامی باید تلاش شود و حماسه های مردم در پنج و شش دهه اخیر باید ثبت و گرامی داشته شود.

حجت الاسلام محمدی با تاکید براینکه نسل های آینده باید با تاریخ درخشان و برجستگی های مازندران آشنا شوند گفت: باید برجستگی ها را احصاء و تقویت کنیم و نباید این برجستگی ها مغفول باقی ماند.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه دشمن همواره علیه ما کارهای فرهنگی انجام می دهد خواستار تشکیل کارگروه های فرهنگی برای شناسایی برجستگی های شهرستان بابل شد و گفت: شهرستان بابل در حوزه ولایت نیز برجسته است.

وی نمره شهرستان بابل را در ولایتمداری بالا دانست و گفت: در آشوب های اخیر شهرستان بابل موفق بود و با کمترین مشکل مسائل را پشت سرگذاشت و مردم با بصیرت خود فرصت به عناصر آشوب طلب ندادند و صف خود را از آنان جدا کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در ماجراهای اخیر عده ای مطالبات را بهانه ای کردند تا نظام را ضربه زنند ولی مردم با بصیرت خود فتنه ها را نقش برآب کردند تا انقلاب و ولایت حفظ شود./مهر

 

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.648 seconds.