.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغار فعالیت شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از آغاز به کار فعالیت شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی، آموزشی هیأت‌های نظارت استان و شهرستان‌های مازندران، اظهار کرد: حساسیت‌های لازم برای برگزاری انتخابات باید تا پایان عملیات انتخابات اعمال شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ریاست قوه قضائیه دستورالعملی صادر کرده و به استان‌های ابلاغ کرده و به موجب آن ستاد پیشگیری و جرائم احتمالی انتخابات تشکیل شده و مسؤولیت آن در استان با رئیس کل دادگستری است.

 

رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام اینکه در بیشتر شهرستان‌های و حوزه‌های قضائی این ستاد تشکیل شده است، افزود: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات تشکیل و به تخلفات به‌صورت جدی و در موعد مقرر رسیدگی شود.

 

اکبری با اعلام اینکه جرائم انتخابات باید سریع رسیدگی شود، گفت: رسیدگی به موقع جرائم انتخاباتی جنبه پیشگیری دارد.

 

وی اضافه کرد: مصمم هستیم که به جرائم و تخلفات در موعد مقرر رسیدگی شود و همین رسیدگی به موقع زمینه کاهش جرم و تخلفات را فراهم می‌کند.

 

رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام اینکه با جرائم انتخاباتی به‌صورت جدی برخورد می‌شود، بیان کرد: همکاری هیأت‌های نظارت با دادگستری بسیار حائز اهمیت است.

 

اکبری در ارتباط با خرید و فروش رأی تأکید کرد: خرید و فروش رأی جرم محسوب می‌شود و برخورد جدی با متخلفان در این زمینه در دستور کار مجریان و برگزارکنندگان باید قرار گیرد.

 

انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در ۹ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، در پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹ نفر به‌عنوان نماینده مازندران به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شوند، ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از یک‌شنبه ۱۰ آذر در سراسر کشور انجام می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعدیا 7 آذر 1398
سلام حوزه انتخابیه ۹می باشدولی دوازده نماینده یعنی بابل وقایمشهروساری وگماینده دارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.