.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شورای اسلامی شهر ساری در ایستگاه پنجاه و نهم ؛
هشدار نسبت به تبلیغ برخی از مدیران شهرداری به نفع نامزدهای خاص انتخابات مجلس
شمال نیوز : نقیبی با اشاره به نیروهای شرکتی شهرداری گفت : از شهردار ساری می خواهم فهرست نیروهای شهرداری که از سال 86 به عنوان شرکتی وارد شهرداری شدند و هم افرادی که آنان را معرفی کرده اند را چه از اعضای شورا و دیگران منتشر کند .....
هشدار نسبت به تبلیغ برخی از مدیران شهرداری به نفع نامزدهای خاص انتخابات مجلس

شمال نیوز : شورای اسلامی شهر ساری در ایستگاه پنجاه و نهم خود با سخنان رئیس شورا به آغاز جلسه پرداخت .

 

به گزارش شمال نیوز ، علیجان شمشیربند با چند تذکر به شهردار گفت : با توجه به گرانی بنزین ، خودروهای شهرداری رعایت صرفه جویی را داشته باشند . بعضا دیده می شود که خودروهای شهرداری خارج از ساعات اداری در پارکینگ حضور ندارد و این نگرانی وجود دارد که از این خودروها که از سوخت شهرداری استفاده می کنند ، استفاده شخصی شود .

 

به گزارش شمال نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر ساری در تذکری دیگر از تبلیغات برخی از مدیران شهرداری برای برخی از نامزدهای انتخابات مجلس انتقاد کرد و گفت : در برخی از موارد مشاهده شد که برخی از مدیران شهرداری مناطق در مناطقی دیگر به نفع نامزد خاصی تیلیع می کنند که این تخلف است .

 

فرامرز نقیبی ، عضو شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با اشاره به تذکر شمشیربند در خصوص عدم دخالت شهردار و مدیران شهرداری در تیلیغات انتخاباتی اظهار داشت : من هم به جد تاکید دارم که شهردار و اعضای شورا حق دخالت در تیلیغات  انتخاباتی له یا علیه هیچ نامزد انتخابات مجلس را ندارند .

 

نقیبی با اشاره به نیروهای شرکتی شهرداری گفت : از شهردار ساری می خواهم فهرست نیروهای شهرداری که از سال  86  به عنوان شرکتی وارد شهرداری شدند و هم افرادی که آنان را معرفی کرده اند را چه از اعضای شورا و دیگران منتشر کند .

 

این عضو شورا با اعلام حمایت اعضای شورا از شهردار افزود  : رجبی شهردار همه 9 عضو شورا هست و باید از وی حمایت کنیم . ما نمی خواهیم با هم جنگ کنیم . این تصور غلط است که 5 نفر به رجبی رای دادند و یک طرف هستند و 4 عضو در طرف دیگر . حضور بیشتر برخی از اعضا در شهرداری به معنی حمایت بیشتر از شهردار یا هماهنگی بیشتر با وی نیست و همه اعضا از شهردار حمایت می کنیم .

 

این عضو شورای شهر ساری از وضعیت فنی برخی پروژه ها انتقاد کرد و افزود : متاسفانه برخی پروژه ها از رکود رنج می برند . پارک بانوان نباید بیش از این معطل بماند و در برخی دیگر از پروژه ها نظیر پل تا پل باید تحرک بیشتری صورت گیرد .

 

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه پرداخت پیمانکاران با انصاف و عدالت صورت بگیرد، افزود: امیدواریم به‌زودی شاهد نظم در حوزه مالی باشیم.

 

سعید نجاریان ساروی ، عضو شورای اسلامی شهر ساری هم با انتقاد از تعلل در تکمیل پارک بانوان و برخی پروژه های مرتیط با فضای سبز ساری گفت : پارک بانوان قرار بود در چند مناسبت قبلی افتتاح شود که متاسفانه هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفت .

 

مسعود مدینه ، دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به نجمع جمعی از نیروهای ممیزی شهرداری در شورا گفت : نیروهای ممیزی بعضا 13 سال سابقه کار دارند و شهرداری ساری مدیون آنان است و در گرما و سرما بداد شهرداری رسیدند و باید به مشکلات آنان رسیدگی شود .

 

مدینه با تاکید برتسریع تکمیل پارک بانوان اظهار داشت : امروز نزدیک به سیصد میلیارد پول شهروندان ساروی در پارک بانوان معطل مانده که باید هر چه سریعتر در روند آن تسریع شود.

 

در خصوص میزان بدهی شهرداری و نحوه انتصاب مدیران میانی شهرداری که قبلا بصورت تذکر اعلام کردم را به عنوان طرخ سئوال از شهردار به هیئت رئیسه نقدیم می کنم.

 

کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه سیاست شهرداری این بوده که سازمان‌ها به سمت درآمدزایی سوق یابند، گفت: در جهت سیاست‌های سازمان سیما، 60 درصد هزینه سازمان در بخش زیباسازی را ساماندهی کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان سیما و منظر شهرداری ساری 35 میلیارد تومان بدهی دارد، افزود: با هدف زیباسازی و کاهش آلایندگی‌ها در سازمان سیما و منظر شهری شهرداری ساری برنامه کاشت گل‌های طبیعی در دستور کار قرار گرفته است.

 

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه آلودگی‌های بصری در شهر بیداد می‌کند، تصریح کرد: ساماندهی تابلوهای نامتعارف در دستور کار سازمان سیما و منظر شهری قرار دارد.

 

 

احمدی مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری ساری نیز با اشاره به اینکه اورژانس گل و گیاه برای نخستین بار در کشور در مازندران فعال شده است گفت: برنامه‌ریزی شده هر بلوار شهرداری ساری با یک نوع گل المان‌سازی شود.

 

وی با بیان اینکه کسبه‌هایی که دوستدار محیط زیست هستند هر 15 متر مربع حاشیه پیاده‌روی محل کسب وی را گل‌کاری کند، تصریح کرد: توسعه فضای سبز در شهرداری ساری دنبال می‌شود.

 

 

 

حاشیه ها :

 

* جلسه پنجاه و نهم شورای شهر ساری با 18 دقیقه تاخیر آغاز شد .

 

* رئیس شورا پس از سی دقیقه برای حضور در حلسه ای دیگر ، جلسه را ترک و ریاست جلسه به علی اکبر ذلیکانی نایب رئیس شورا سپرد .

 

* تجمع جمعی از نیروهای ممیزی شهرداری که از بلاتکلیفی چند ماهه خود گلایه داشتند از حواشی آغازین جلسه بود .

 

* قاسم قاسمی ، عضو شورای اسلامی شهر غایب جلسه امروز شورا بود .

 

 * در بخش مصوبات شورا طرح کمیسیون شفافیت مطرح شد که با ابهام برای برخی از اعضا همراه بود . برخی اعضا معتقد بودند قوانین موجود به اندازه کافی برای شفافبت مواردی دیده شده و طرح این موضوع فرافکنی است و شهرداری مطابق قوانین در همه حوزه ها ورود کند .

 

* در خلال مباحث مربوط به طرح پیشنهادی کمیسیون شفافیت ، مسعود مدینه از دیده بان شفافیت نام برد که علی اکبر ذلیکانی گفت : این کمیسیون با آن دیده بان شفافبت که در کشور وحود دارد متفاوت است . در آنجا بحث کشوری است که احمد توکلی ریاست آن را بر عهده دارد .

 

* طرح کمیسیون شفافیت که از سوی شهرداری ساری پیشنهاد شده بود به رای گذاشته شد و به تصویب اعضای شورا نرسید و تاکید شد که شهرداری راسا بر قراردادها و امورات مالی و اداری نظارت کند و باید پاسخگو باشد .

 

* یمی از نیروهای ممیزی به نمایندگی از سوی همه نیروهای این بخش با خضور در حلسه علنی شورا به تشریح مشکلات پرداخت .

 

وی به پرداخت نامنظم وحقوق اندک کارکنان ممیزی اشاره کرد . گفت : با 20 روز بیمه و حقوق اندک یکی از پر درآمد ترین مجموعه های شهرداری بودیم که متاسفانه در حق ما ظلم شد .

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 2 آذر 1398
شهرداری ساری 7500 نیور دارد که بیشتر انها از منطقه شاهزاده حسین هستند لطفا نیروهای مازاد رو هرچه زودتر اخراج کنید شمال نیوز چرا پیامها علیه نیروهای مازاد رو قابل روئت نمی باشد چرا .نونت اجر میشه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 آذر 1398
احسنت
نا شناس 2 آذر 1398
شهرداری هر چی در میاره صرف حقوق میشه ..چه کسی مسول این همه نیروی مازاد استِ؟
نا شناس 2 آذر 1398
نیروهای مازاد همه دستگاهها وادرات وشهرداریها ی کشور کم وبیش دارند اصلا تعریف شما ازمازادچیه اگه خودتان یا فامیل شما باشه چی؟نیروهای مازاد بی حساب وکتاب وبدون اثر بخشی وضعیف وعملکرد مثبت که گویا فقط کارت ورود وخروج میزنند بعضا حضورهم ندارندوسرماه دریافتی دارند را بررسی ومطابق عملکرد وفعالیت باید به انان دستمزد وحقوق داد،جناب نقیبی طرح ونظر شما درشرایط فعلی اصلا علمی ومنطقی شاید خدا پسندانه نیست چرا از سال ۹۶ چرا ازسالهای قبل وبعد نباشه این طرح ونظر بیشتر به مچ گیری وتسویه حساب وروکم کنی شبیه است نه خدمت به مردم وشهر وشهرداری وکارکنانش اگر ردرست میگوئید سازوکاری ایجاد تا ازاین به بعد هرکس نتونه نیرو جذب ویااخراج وورودیها قانونمند شود یادم هست خوانده بودم شهردار قبلی تهران گفته بود با بررسی حدود ۲۰ هزارنیرومازاد داریم وبا توصیه جذب شدندوپیشنهاد اخراج انان را دادند وشهردار وشورا گفتند اخراج هنر نیست وکاری نداره اینها همه زن وبچه دارند وچقدرازخانواده وبستگانشان درگیر این موضوع میشوند وبرایشان مشکل ایجاد میشه ومنطقی ان راکنارگذاشته وبا مدارا وبرنامه ریزی درست ان را حل وحاضرنشد این کاررا بکند وگفت هنر ومنطق این را میگوید ما ان را ساماندهی واین مشکلات را حل تا بعدا چنین مشکلی را ایجاد نکنند دوستان شورا ومدیران شهرداری به موضوع همه جانبه نگاه کنند اگر دوستان ومدیران قبلی اشتباه ووو... کردند شما هم اشتباه مهمتر نکنید،وگرنه اخراج وبیرون کردن نیاز به یه مصوبه وبخشنامه داره ولی تبعات ان نه خدایی وعلمی وخلقی ومنطقی است اصلا پرداختن این موضوع نیز شاید چندان درست نباشه هرچند اداره شهر وشهرداری ودادن خدمت درست واقعا کاربسیار سختی است وطاقت فرسا.باید به همه اعضا شورا ومدیران شهرداری خسته نباشید وخدا قوت گفتانشاالله با تلاش ووبرنامه ریزی بیشترمشکلات کاهش وبرطرف بشه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.