.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت ترافیکی راهپیمایی حمایت مردمی از اقتدار و امنیت در ساری
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در شهر ساری در زمان برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از اقتدار و امنیت فردا یکشنبه ۳ آذرماه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: مراسم راهپیمایی حمایت مردمی از اقتدار و امنیت در شهرستان مرکز استان همزمان با سایر شهرستان‌های استان، ساعت ۹ صبح روز یک شنبه ۳ آذرماه از میدان شهید قاسمی تا امام زاده یحیی (ع) ساری برگزار خواهد شد.

 

او با اشاره به اعمال محدویت ترافیکی در زمان برگزاری راهپیمایی، افزود: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز یک شنبه ۳ آذرماه تا پایان مراسم از میدان شهید قاسمی به سمت میدان ابن شهر آشوب و خیابان جمهوری اعمال خواهد شد.

 

سرهنگ باقری گفت: این محدودیت از میدان امام به سمت میدان شهید قاسمی و خیابان‌های منتهی به میدان شهید قاسمی، لاین شمالی خیابان امیر مازندرانی از سه راهی ام ام به سمت میدان شهید قاسمی، از سه راه مازیار به سمت خیابان شیخ طبرسی و چهار راه ابن شهر آشوب، از میدان ساعت به سمت چهار راه ابن شهر آشوب اعمال خواهد شد.

 

او به شهروندان توصیه کرد؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس ما را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی یاری کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: اعمال محدودیت‌ها در کلیه مسیر‌ها تا زمان آغاز مراسم در امامزاده یحیی (ع) خواهد بود و پس از آن فقط تا پایان مراسم در خیابان جمهوری این محدودیت ادامه خواهد یافت.

 

سرهنگ باقری از رانندگان وسایل نقلیه خواست از پارک خودرو یک ساعت قبل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های فوق جدا خودداری کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.723 seconds.