.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاغل خانگی بانوان مازندران ساماندهی می‌شود
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه مشکلات بانوان سرپرست خانوار باید رفع شود، گفت: مشاغل خانگی بانوان ساماندهی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی طوسی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور در غرفه تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه، اظهار داشت: زنان و بانوان نیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه جامعه دارند. در نتیجه این قشر موثر جامعه باید مورد توجه بوده و بتوانیم در جهت رفع مشکلات و مسائل حوزه زنان به موقع و به درستی گام برداریم.

وی افزود: در بحث مشاغل خانگی طرحی را معاونت زنان ریاست جمهوری مطرح و خود کارفرما هستند در نتیجه مدیران متناظر استانی نیز کارفرما محسوب می‌شوند. اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح محسوب می‌شوند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: عمده ترین مشکلات در حوزه زنان، اشتغال افرادی است که از نهادهای حمایتی وام‌هایی را دریافت کردند و درست راهنمایی و آموزش ندیدند و نمی‌توانند تسهیلات دریافتی را در مسیر اشتغال به کاربگیرند که مورد پیگیری است.

طوسی ادامه داد: در طرح مشاغل خانگی تسهیلات و وامی داده نمی‌شود و در چهار ماه گذشته با واحدهای صنایع دستی و گروه‌های هدف متعدد جلسات گذاشته شد و پیگیری این امر با جهاد دانشگاهی است.


وی گفت: در کنار اشتغال زنان سرپرست خانوار می‌خواهیم یک بار برای همیشه بحث مشکلات مشاغل خانگی را برای همیشه  رفع کنیم، برگزاری نمایشگاه فصلی و دائمی می‌تواند فرصت خوبی جهت معرفی و فروش محصولات باشد.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری مازندران گفت: همچنین با نصب اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانیم هنر، محصولات و صنایع دستی بانوان مازنی را به کشور و مردم استان‌های دیگر معرفی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی توجه به مشاغل خانگی می‌تواند گامی درجهت رفع مشکلات خانوارها باشد در نتیجه می‌طلبد سامانه ای در جهت رصد مشاغل خانگی، زنان خانه دار و ساماندهی فعال شود./ تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.