.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی؛
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز: در آستانه فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ۲۵ و ۲۶ شهریور ۹۸ به استان مازندران سفر خواهد کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان مازندران سفر می‌کند

به گزارش شمال نیوز، در آستانه فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ به استان مازندران سفر خواهد کرد.

غلامی در این سفر با حضور در دانشگاه جامع استان مازندران، ضمن شرکت در نشست مشترک با اعضای هیات رییسه، شورای دانشگاه و اعضای هیات ممیزه دانشگاه مازندران، از پروژه‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه بازدید خواهد کرد. هم‌چنین، نشست با اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه مازندران از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

در ادامه این سفر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه‌های صنعتی نوشیروانی بابل، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، تخصصی فناوری‌های نوین آمل، علم و فناوری مازندران و پارک علم و فناوری مازندران، ضمن حضور در نشست‌های مختلف، از این مراکز علمی بازدید خواهند کرد.

افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح مختلف علمی و عمرانی نیز از دیگر برنامه‌های حضور وزیر علوم در استان مازندران خواهد بود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دلسوز 23 شهريور 1398
چرا وزیر محترم در اولین سفر خود به مازندران طوری برنامه ریزی کردند که هیچ دانشجویی در دانشگاه ها حضور نداشته نباشند! آیا ایشان زمان حضور فعال و کامل دانشجویان را نمی دانند و یا آگاهانه و عامدانه این زمان را انتخاب کردند؟
بهتر نبود در ایامی به استان می آمدند که پاسخگوی سوالات و نیازهای قشر دانشجو باشند؟
روسای دانشگاه ها هم ظاهرا از این موضوع راضی و خیلی خوشحال هستند.
تدبیر و پاسخگویی یا فرار از مسئولیت تصمیمات غلط و غیر علمی، تخلفات پژوهشی، قانون گریزی و رابطه بازی برخی دانشگاه ها.
نا شناس 23 شهريور 1398
اولا. زمان سفر اصلا متناسب با شروع فعالیت دانشگاه ها و حضور دانشگاهیان نیست.
دوما. زمان و برنامه دیدار با دانشگاهیان و پیگیری نظرات و پیشنهادات آنها کجا دیده شده است.
سوما. هدف و انتظار از این سفر چیست؟
ای کاش در زمان مناسب صورت می گرفت و دانشگاهیان بی واسطه امکان رودروی با وزیر را داشتند.

فقط کافی است به فرمایشات حضرت امیرالمونین در این خصوص اندکی توجه داشته باشیم:
حضرت علی (ع) به قثم بن عباس فرماندار شهر مکه می نویسد: در میان تو و مردم نباید واسطه و سفیری جز زبانت و حاجب و پرده داری جز چهره ات باشد.(28)
امام علی(ع) این وظیفه مهم را در نامه 53 گوشزد می کنند که «نگذار زمان غیبت و دور بودن تو از مردم طولانی شود» و یا در جای دیگر همین نامه تأکید می کنند که «برای شنیدن سخنان کسانی که حاجتی دارند و گرفتاری دارند، زمانی از وقت خود را اختصاص بده، که با ایشان بنشینی و بدون داشتن محافظ در کمال تواضع کلام ایشان را بشنوی.»
جمعی از اعضای هیات علمی 23 شهريور 1398
رئیس یکی از دانشگاه هایی که وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری قصد بازدید از آن در استان مازندران را دارند، دارای سابقه سرقت آگاهانه، عمدی و کلمه به کلمه از سخنرانی و برنامه روسای سایر دانشگاه ها و ارایه آن در روز معارفه و درج آن در سایت دانشگاه می باشد. این موضوع در برخی از سایت های خبری استان، رسانه ای و موجب تحقیر اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه شد. جناب آقای دکتر غلامی (وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری)، لطف کنید در این سفر با این موضوع قاطعانه برخورد کنید تا بیش این در جامعه علمی و دانشگاهی کشور تحقیر نشویم. اگر با این پدیده برخورد نشود، نتیجه این خواهد بود که جنابعالی و وزارتخانه تحت مدیریت شما جدیت کافی در برخورد با Plagiarism ندارید.
نا شناس 23 شهريور 1398
ضمن خوش آمد به وزیر محترم علوم به مراکز علمی پژوهشی استان مازندران انشاالله دستاورد آن برای این مراکز علمی منشاء خیر باشد. کاش در دانشگاه علوم کشاورزی ساری هم فرصتی فراهم می شد بجای دعوت نامه های محفلی و خصوصی رئیس محترم فقط برای مسئولین، اعضای شورای و مدیر دانشگاه، از همکاران و اعضای هیات علمی مستقل و دلسوز که حق آنها هم دیدار با وزیر محترم علوم است، نیز دعوت بعمل می آمد. آقای دکتر تیموری خواهشا دعوت نامه را کمی گسترده و عمومی کنید و اصلا واهمه افشای تخلف پژوهشی چند نفر از دوستان را نداشته باشید.
کارمند دانشگاه 23 شهريور 1398
رییس هر دانشگاه باید شاخص پایبندی به قانون، اخلاق حرفه ای و صداقت باشد. آقای وزیر، آیا فردی که برای سخنرانی معارفه و ارابه برنامه خود از کپی و پیست ناشیانه استفاده می کند و رعایت صدایت و امانت را نمی کند، می تواند به عنوان نماینده عالی وزارت علوم ، مورد وثوق جنابعالی باشد.
علوم ... 23 شهريور 1398
رییس دانشگاهی که از انجام یک سخنرانی در روز معارفه عاجز بود و سخنرانی دیگران را به عنوان برنامه خود به صورت کپی برداری کلمه به کلمه ارایه کرد، قبل از ریاست دانشگاه در انتخابات مدیریت گروه شرکت کرد. با توجه به این که " راست نگفتن" ویژگی شاخص ایشان بود و همه هم از آن اطلاع داشتند. با در نظر گرفتن رای خودش از چهارده نفر اعضای گروه آموزشی ، فقط سه رای داشت. جای تعجب است که وزرات علوم با چه مکانیسمی برای ریاست دانشگاه ، به ایشان رسید.
نا شناس 23 شهريور 1398
جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم علوم همان طوری که مسحضرید دانشگاهها نماد توسعه کشور هستند و اگر در محیط مقدس آن فرصت ها صرفا براساس رانت و رابطه در اختیار افرادی قرار گیرد که دروغ و تخلف پژوهشی، در سابقه آنها مشهود باشد، پایه های اخلاق و اعتماد اجتماعی سست می گردد که نتیجه آن تخریب سرمایه های انسانی و فرصت سوزی خواهد بود. (بعنوان یک عضو هیات علمی در دانشگاه علوم کشاورزی ساری انتظار بررسی و پیگیری تخلفات را دارم).
کارشناس 23 شهريور 1398
با گذشت بیش از یکسال از انتصاب جناب آقای دکتر ت موارد زیادی از تخلفات در دانشگاه به وقوع پیوسته که شایسته است آن مقام محترم در جهت ابهام زدایی از این موارد دستور پیگیری های لازم صادر فرمایید.
نا شناس 23 شهريور 1398
دکتر تیموری عزیز لطفا جلسه دیدار با وزیر محترم را خیلی خصوصی برگزار نکنید خوب است این جلسه با حضور همه اعضای هیات علمی باشد.
عادلی 23 شهريور 1398
دقت کنید:
"دکتر غلامی در سال ۱۳۳۲ در شهر همدان و در خانواده‌ای مذهبی و متدین متولد شد. وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۵۵ در رشته کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان دریافت کردو....."
آقای روحانی اینهمه نخبه علمی در کشور بارتبه زیر 100 دارای مدرک دکترا از معتبر ترین دانشگاههای ایران اعم از دانشگاه صنعتی یا تهران یا پلی تکنیک و....شما فارغ التحصیل از مدرسه عالی قبل انقلاب که با رتبه چند هزار در رده های آخر قبولی کنکوربودند را بعنوان وزیراونهم در وزارت علوم که پایه وستون همه علم هاست منصوب کردید واقعا" متاسفم در ضمن از آقای دکترغلامی که شخصیتی والا از هر نظر میباشند عذر خواهی میکنم ولی چون بحث وزارت علوم بسیار حساس وتخصصی هست مطرح کردم خدای نخواسته حمل برعدم شایستگی دروزارت یاپستهای دیگرتعبیر نگردد
نا شناس 23 شهريور 1398
کلنگ زنی در کجا؟ نکند ساختمان دویست متری فرهنگی که قبلا کارهایش تموم شده بود باشه؟
لطفا اطلاع رسانی شود تا تبرک دود اسفند به ما هم برسد.
میزان 24 شهريور 1398
انشاء الله آقای وزیر از خر شیطون پائین آمده و به مدیریت ضعیفی که ب ردانشگاه تحمیل کردند توجه کرده و آب رفته را به جوی بر گردانند. دانشگاه با تیم ولخرج و بریز و بپاش به جایی نمی رسد و گناه هدر رفتن بیت المال بر گردن وزیر و رفیق بازی های تیم تصمیم گیری در وزارت است. خدا کند وزیر محترم گوش شنوا داشته باشد و بیش از این بار آلودگی مدیران خویش را بر دوش نکشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.178 seconds.