.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ازدحام در مدینه دلیل تعویض ساعات پروازها شد
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره دلیل تاخیر برگشت حجاج گفت: ازدحام در مدینه دلیل تعویض ساعات پرواز هواپیماها شده است.

به گزارش شمال نیوز، سعدالله وطن‌خواه در ارتباط با تاخیر پروازهای برگشت حجاج  به کشور  اظهار کرد: پروازها تاخیر نداشته و با توجه به ازدحامی که در مدینه بوده است برنامه پروازها عوض شده است.

 

وی با بیان اینکه پروازها آماده بود اما نتوانستند به مدینه برسند، افزود: پرواز تاخیر نداشته است اتقافا هواپیماها زودتر از ساری رفتند اما پارکینگ در آنجا جا نداشته و برگردانده شدند و دوباره رفتند.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه مشکل خاصی در فرودگاه ساری نداشتیم و مشکل از مدینه بوده است، بیان کرد: پروازها به فرودگاه ساری، به صورت ساعتی و به فاصله یکی دو ساعت بعد اعلام می‌شود و ما منتظر اعلام دقیق از سوی  کشور مبدا هستیم.

 

این مسؤول با بیان اینکه پرواز ساعت 7/30 دقیقه امروز به ساعت 10 تغییر پیدا کرد، افزود: برنامه قبلی بهم خورد و پروازهای به ایران تغییر کرد و  به همین دلیل زائران نتوانستند به موقع به مدینه برسند.

 

وطن‌خواه با بیان اینکه ممکن است برنامه از فردا به ساعت قبلی برگردد، خاطرنشان کرد: فرودگاه‌ها و شرکت ‌های هواپیمایی مشکلی نداشتند و مشکل در مدینه بوده است که زائران به موقع نرسیدند، در واقع با تعویض ساعت برنامه‌های پرواز و برنامه‌ریزی حج و زیارت در مدینه این مسائل پیش آمد.

 

وی بیان کرد: 8 پرواز انجام شده و 9 پرواز دیگر باقیمانده و در هر پرواز 260 نفر به کشور بر می‌گردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.123 seconds.