.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 516 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج مازندران با حضور رئیس سازمان بسیج
۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج در مازندران با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شده است.

به گزارش شمال نیوز،  آیین افتتاح ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج در مازندران ظهر امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران و مسؤولان بسیج سازندگی به صورت ویدئو کنفرانس با مسؤولان سازندگی شهرستان‌های استان مازندران برگزار شد.

 

این پروژه‌ها شامل ۳۶۶ پروژه مشاغل خرد خانگی، ۱۱۰ پروژه بازسازی خانه‌های محرومان و ۴۰ پروژه عمرانی و راهسازی است که به همت جهادگران بسیج سازندگی استان مازندران بوده است.

 

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر از تلاش مسئولان استان برای بازسازی مناطق سیل‌زده ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی را با رمز مبارک "یا علی بن ابی طالب" افتتاح کردند.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله بین فقیر و غنی و توسعه مناطق محروم را در کانون توجه خود قرار داده است.

 

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز با تشکر از جهادگران بسیجی افزود: زحمات بسیج و سپاه باعث افزایش مقبولیت نظام می‌شود و سیل در مازندران باعث اتحاد بین دستگاه‌های دولتی، بسیج و سپاه شد و حضور بسیجیان جهادگر در کنار دولت نقش موثری را در بازسازی مناطق سیل‌زده داشته است.

 

وی افزود: مدیریت جهادگران بسیجی در اجرای پروژه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای دستگاه‌های دولتی باشد تا با دور زدن پیچ و خم‌های زائد اداری کار را در سریع‌ترین زمان انجام دهند.

 

حسین‌زادگان افزود: بعد از سیل پروژه‌هایی که نیاز به بازسازی سریع با کیفیت مناسب داشت را به سپاه استان سپردیم چون با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی کار به بهترین نحو انجام می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.