.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با آغاز فصل برداشت برنج:
درخواست نمایندگان شمالی کشور از رئیس جمهور: واردات برنج را ممنوع کنید
شمال نیوز: نمایندگان استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از رییس جمهوری خواستند تا واردات برنج را به مدت چهار ماه ممنوع کند.
درخواست نمایندگان شمالی کشور از رئیس جمهور: واردات برنج را ممنوع کنید به گزارش شمال نیوز، نمایندگان استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی با امضا نامه‌ایی از رییس جمهوری خواستند تا واردات برنج را ممنوع کند.

در این نامه آمده است: در حال حاضر سالانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج توسط کشاورزان زحمتکش باشرایط سخت تحریم تولید و عرضه می‌شود که همگان موظف به اتخاذ سیاست‌های حمایتی از تولیدات داخلی به‌ویژه کشاورزان هستیم.

در این درخواست که به امضا نمایندگان شمالی رسیده است از رئیس جمهور درخواست شده است تا « جهت حمایت از سیاست تولیدات داخلی» و «حمایت از برنجکاران داخلی» واردات و فروش برنج خارجی همچون سال‌های گذشته از ابتدای مرداد تا انتهای آبان به مدت چهار ماه ممنوع شود.

این نامه به امضا نمایندگان گیلان در مجلس از جمله مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود، محمد صادق حسنی، جبار کوچکی نژاد و محمدعلی جعفرزاده نمایندگان مردم رشت، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش و ولی داداشی نماینده مردم آستارا رسید.
 
سه استان شمالی در مجلس 32 نماینده دارند.

 

http://www.shomalnews.com/photo/156388709933491720.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 1 مرداد 1398
نرخ تورم 40/2 اعلام شده هزينه توليد بهمين نسبت بالا رفته است با وصف موجود با عنايت باينكه سال توليد نام گذتري شده جا دارد حمايت هم بشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.676 seconds.