.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت سامان‌دهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تأکید بر ضرورت سامان‌دهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی گفت: تمرکز فعالیت‌های فرهنگی و دینی در این مناطق و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی امروز امری اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش شمال نیوز، سیدیونس حسینی عالمی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی بررسی راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور روحانیون مستقر استان، مدیران فرهنگی سکونت‌گاه‌های غیررسمی، دبیران و مسؤولان طرح اوقات فراغت و گروه‌های فرهنگی تبلیغی در مجتمع کوثر برگزار شد، با تقدیر از فعالیت‌های صورت‌گرفته اظهار کرد: وجود آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات فرهنگی و عدم فرهنگ‌سازی است.

 وی افزود: مبلغان در این برهه از زمان مسؤولیت سنگینی برعهده دارند و تربیت فرهنگی جامعه مسؤولیت بسیار خطیری است.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به روش و سیره نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: مهربانی و تواضع مولفه مهم در حوزه تبلیغ است و شیوه رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) بود و این شیوه امروز می‌تواند الگوی علمی و عملی همه مبلغان باشد.

 این مسؤول بیان کرد: ورود مبلغان به فضای مجازی و رسانه‌های دیداری و شنیداری و ارتباط جمعی باید توام با شناخت دقیق و آگاهانه باشد و از این ابزار در زمینه تبلیغ دین باید بهره‌گیری کرد.

 حسینی‌عالمی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در مناطق آسیب از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: توانمندسازی مدیران فرهنگی در سکونت‌گاه‌های غیررسمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فضای مجازی و سواد رسانه‌ای و برنامه‌ریزی برای الگوهای مختلف مشارکت عمومی و شناسایی محلات آسیب‌پذیر و کنترل آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های فرهنگی است.

 وی با تأکید بر ضرورت سامان‌دهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی خاطرنشان کرد: تمرکز فعالیت‌های فرهنگی و دینی در این مناطق و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی امروز امری اجتناب‌ناپذیر است.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به آسیب‌پذیری فضای مجازی عنوان کرد: بسیاری از آسیب‌های امروز جامعه برگرفته از فضای مجازی است و باید خانواده‌های ایرانی را از خطر این شبکه‌های ارتباط جمعی آگاه و تهدیدات این شبکه‌ها را اطلاع‌رسانی کرد.

 حسینی‌عالمی در پایان گفت: سواد رسانه‌ای و افزایش آگاهی‌های عمومی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.