.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطای وام معیشت و تعمیرات به سیل‌زدگان مازندران تا پایان تیرماه
فرماندار ساری با بیان اینکه مسؤولان مربوطه بر بازار نظارت داشته باشند، گفت: حداکثر تا پایان تیرماه باید وام معیشت و تعمیرات برای سیل‌زدگان پرداخت شود.

به گزارش شمال نیوز،  عباسعلی رضایی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: حداکثر تا پایان تیرماه باید وام معیشت و تعمیرات برای سیل‌زدگان پرداخت شود، بنیاد مسکن، دهیاران، بخشداران همکاری لازم را داشته باشند تا چیزی به عنوان وام نگرفته‌ها در مسکن نداشته باشیم. 

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی شود تا به آنها که خسارت بیشتر دیدند، زودتر پرداخت شود، افزود: مهم این است که با اندک‌ها کار کنیم، بودجه و اعتبار در اختیار باشد که همه می‌توانند کار انجام دهند.

 فرماندار ساری با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی قرار بود تا 10 تیرماه همه ثبت‌ها اتفاق بیفتد اما هنوز انجام نشده، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی در مرحله نخست  22 میلیارد تخصیص داده درست است که در استان رتبه اول را دارید اما به این معنی نیست که کارها تمام شده است.

این مسؤول با بیان اینکه بنیاد مسکن در بحث پرداخت بلاعوض بسیار خوب عمل کرد، یادآور شد: بنیاد مسکن از فرصت زمانی که به آنها داده شد جلوتر بوده و در تعمیرات به دلیل کارهای بانکی با مشکلاتی همراه بود که لازم است تا بانک‌ها همکاری کنند. 

رضایی با بیان اینکه در بحث برق دستگاه‌ها دستورالعمل 10 درصد را رعایت کنند، افزود: اگر دستگاهی در تیرماه نسبت به خرداد کاهش مصرف برق را نداشته باشد یعنی آن مدیر کوتاهی کرده و باید کاهش اتفاق افتد. 

وی با بیان اینکه اداره برق شهرستان  مصرف دستگاه‌ها را در برق اعلام و پیگیری کند،  اضافه کرد: اگر کاهش مصرف داشته‌باشیم قطعی برق نداریم، همچنین توزیع برق مدیریت تنظیم را داشته‌ باشند و در ارتباط با قطعی موقتی در شبانه‌روز مردم را مطلع کنند و قطعا مردم هم همکاری لازم را دارند.

فرماندار ساری با بیان اینکه بیشترین کشته‌ها در بخش تصافات را عابران در شهرها دارند، خاطرنشان کرد: راهنمایی و رانندگی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها راهداری‌ها و همه دستگاه‌هایی که در این حوزه به آنها مربوط است اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه راهداری‌ها حتما به خط‌کشی‌ها و نصب علائم دقت کنند، افزود: باید فرهنگ‌سازی شود تا مردم از پل عابر پیاده استفاده کنند و علائم و خطرات را ببینند. 

فرماندار ساری با بیان اینکه مسؤولان هم چشم بینای نظام و هم گوش شنوای نظام باشند، تصریح کرد: هم محاسن و هم معایب را ببینند، شنونده خوبی باشند مشکلات مردم را خوب بشنوند و  همراهی شنیداری داشته و در پی حل مشکلات مردم باشند. 

این مسؤول با بیان اینکه مردم خوب می‌فهمند، بیان کرد:  اعتمادسازی در مردم را جز اولویت برنامه‌های خود قرار دهید.

رضایی با بیان اینکه اسرائیل حیات خود را در ناامن کردن منطقه می‌داند، اضافه کرد:  ما باید برعکس عمل کنیم، هر کس با چشم چپی به ما نگاه کند جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود مانند موضوع ساقط‌شدن پهپاد آمریکایی.

وی با بیان اینکه ما برای حفظ این ارزش‌ها انسان‌هایی مهمی از دست دادیم، افزود:  همه شهدا سرمایه‌های نظام ما هستند یقینا ایثار آنها پشتیبان نظام است.

فرماندار ساری در ادامه با اشاره به اینکه صنعت و معدن، اصناف، اتحادیه‌ها بر بازار نظارت کنید تا مردم احساس نگرانی نکنند، تصریح کرد: حتما قیمت کالاها باید مشخص باشد، دستگاه‌های مربوطه مسؤولیت دارند و باید در صحنه با متخلف برخورد کنند، مثل مردم باشید تا آنها احساس کنند مسؤولان در کنارشان هستند. 

این مسؤول با بیان اینکه در نظام ما همه باید برخوردار باشند و من و شما مسؤولیم تا آن حل کنیم، افزود: هر دستگاهی اگر امسال یک برنامه انجام دهد با وجود 50 دستگاه، 50 کار انجام می‌شود.

رضایی با تاکید بر اینکه ما مسؤولیم و وظیفه داریم تا مردم را با عملکردمان نسبت به نظام خوشبین کنیم، گفت هر کسی این کار را کرد می‌تواند بگوید انقلابی است، انقلابی کسی است که اعتماد مردم را نسبت به نظام جلب کند  و اگر این کار را نکند باید از گردونه مدیریت خارج شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.879 seconds.