.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت ۷۱۹ میلیارد ریالی مطالبات کلزاکاران مازندرانی
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور از پرداخت مطالبات ۷۱۹ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریالی کلزاکاران مازندرانی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون ۲۳ هزار و ۳۳۹ تن کلزا به ارزش ۷۵۹ میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۸۵۸ ریال از کلزاکاران مازندرانی خریداری شد.

وی افزود: تاکنون با پیگیری‌های انجام شده ۹۹ درصد مطالبات کلزاکاران استان که معادل ۷۱۹ میلیارد و ۴۶۵ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۵۹۳ ریال است پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور با بیان اینکه ۳۹ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال از مطالبات کلزاکاران هنوز پرداخت نشده است، گفت: مابقی مطالبات کلزاکاران استان بزودی پرداخت می‌شود.

سید محمد جعفری افزود: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال تعیین شده است.

وی گفت: کشاورزان در زمان تحویل محصول، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه  هم اکنون مراکز خرید لالا کیاسر و شرکت بهپاک بهشهر فعال است ، افزود: تا زمانی که کشاورزان، کلزا برای تحویل داشته باشند، مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.