.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام وکیل متهمان پرونده ؛
حکم متهمان هنجارشکنی در سد لفور سوادکوه صادر شد
شمال نیوز : ماه گذشته در پی انتشار تصاویری هنجارشکن از چند گردشگر با پوشش نامناسب در سد لفور سوادکوه در فضای مجازی ، با ....
حکم متهمان هنجارشکنی در سد لفور سوادکوه صادر شد

شمال نیوز: تمامی متهمان پرونده «سد لفور» به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

به گزارش شمال نیوز، متهمان پرونده سد لفور به اتهام جریحه‌دار کردن عفت عمومی از سوی دادگاه به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.

مصطفی ترک همدانی، وکیل متهمان پرونده در رابطه با جزئیات این حکم گفت: در پرونده سد لفور سوادکوه، موکلانم از سوی دادگاه کیفری دو شهرستان سواد کوه به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند ضمن اینکه دادگاه متهمان زن پرونده را به پرداخت ۵۰ هزار تومان جزای نقدی به اتهام بی‌حجابی نیز محکوم کرده است البته حکم صادره غیرقطعی و قابل تجدیدنظر خواهی است. ضمن اینکه ما دلایل خوبی برای تجدیدنظر در دست داریم که در مهلت قانونی ارائه می‌شود.

 

ماه گذشته در پی انتشار تصاویری هنجارشکن از چند گردشگر با پوشش نامناسب در سد لفور سوادکوه در فضای مجازی ، با دستور دادستان عمومی و انقلاب استان برخورد با متهمان آغاز شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 تير 1398
ضمن تقدیر از قوه قضاییه و نیروی انتظامی در برخورد سریع و قاطع با هنجار شکنان کاش این عزم و اراده در برخورد با متخلفان اقتصادی خصوصا برخی مسوولین و دانه درشتها هم وجود داشته باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.473 seconds.