.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده نماینده بابل به حسین زادگان ؛
علی نجفی : آقای استاندار ؛ شما و برادرتان توضیح دهید که علت توزیع غیرشفاف اعتبارات دولتی در مازندران چیست؟!
شمال نیوز : نجفی نوشت : امروز مردم شهرستان بابل حق دارند بپرسند که چه ارتباطی میان اقدامات خلاف و مذبوحانه‌ای همچون ضبط‌ و نشر مکالمه تلفنی اینجانب با اختصاص اعانه‌ای و تحقیرآمیز بودجه ورزشی به این شهرستان، وجود دارد؟....
علی نجفی : آقای استاندار ؛ شما و برادرتان توضیح دهید که  علت توزیع غیرشفاف اعتبارات دولتی در مازندران چیست؟!

شمال نیوز: علی نجفی نماینده  بابل در نامه ای سرگشاده به مجید حسین‌زادگان ، استاندار مازندران ، از نحوه تخصیص اعتبارات ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان انتقاد کرد .

متن کامل این نامه سرگشاده که به شمال نیوز هم رسیده بدین شرح است :

باسمه تعالی

جناب آقای حسین‌زادگان
استاندار مازندران

بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده و اطلاعات واصله، از حدود ۷ میلیارد_تومان بودجه تخصیصی از سوی وزارت ورزش‌ و‌جوانان به اداره کل مربوطه در استان مازندران در سال ۱۳۹۷ برای ورزش بانوان و ورزش‌های همگانی و امور جوانان، تنها حدود ۱۰۰ میلیون تومان به شهرستان بابل بعنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان مازندران و شهرالمپیکی با ظرفیت‌های بی‌بدیل ورزشی، اختصاص داده شد که این پرسش هم اکنون مطرح است که این مبلغ ناچیز و تحقیر کننده، توسط چه کسی و چگونه میان برخی هیأت‌های ورزشی آنهم بصورت گزینشی، توزیع شده است؟

 لطفا جنابعالی و برادرتان در اداره کل ورزش و جوانان استان به مردم دلاور و مستغنی شهرستان بابل توضیح دهید که علت این توزیع نابرابر و ناعادلانه و غیرشفاف اعتبارات دولتی چیست؟

چرا فکر می‌کنید که شأن و جایگاه ورزش بابل با ۱۰۰میلیون تومان، قابل خریداری است؟

امروز مردم شهرستان بابل حق دارند بپرسند که چه ارتباطی میان اقدامات خلاف و مذبوحانه‌ای همچون ضبط‌ و نشر مکالمه تلفنی اینجانب با اختصاص اعانه‌ای و تحقیرآمیز بودجه ورزشی به این شهرستان، وجود دارد؟

 آیا غیر از این است که می‌خواستند با تمسک به چنین اقدامات رذیلانه‌ای ، صدای اعتراض مرا به این تخلفات و تبعیضات ناروا خاموش کنند؟

 موکدا باید پاسخ روشن و قانع‌کننده‌ای در خصوص این ابهامات به مردم فهیم شهرستان بابل بدهید و البته بجای ژست ورزش دوستی برای این شهرستان، نظارت و‌ کنترل نمائید که اخوی شما در اداره کل ورزش و‌جوانان استان، وظایف ذاتی خود را بدون تبعیض اجرا نماید!

 البته از وزیر محترم ورزش و جوانان می‌خواهم که بصورت عاجل به این بی‌عدالتی رسیدگی نماید و وضعیت آشفته اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را پایان دهد.


علی نجفی
نماینده شهرستان بابل

رونوشت:

جناب آقای سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس از ساری 22 تير 1398
جناب آقای حسین زادگان استاندار محترم رفتار شما ما را به یاد این ضرب المثل می اندازد((هر چه بگندد نمکش میزنند ---وای به روزی که بگندد نمک)) خواهشا پیگیری کنید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 تير 1398
ناشناس از ساری؟؟؟عجببببببببب
ناشناس از بابل 22 تير 1398
جوک قشنگیه
امضا ناشناس از بابل!!!!!
رحیمی 22 تير 1398
حودت هم ناشناسی !!!! وافعا معلومه جو استان مناسب نیست تا افراد خودشونو معرفی کنند
نا شناس 23 تير 1398
یعنی الان که فامیلیتو نوشتی شناس شدی؟؟؟؟؟
نا شناس 22 تير 1398
اول بفرماییید کل بودجه ورزشی استان چقدره؟ ضمنا تشریف بیارید داخل شهرک های صنعتی استان ببینید چه خبره این همه کارگر بیکارند شما دنبال چی هستی ؟ پیگیر مطالبات کارگران و کارمند ای قرارادادی باشید. مشکل جایی دیگر هستش .
نا شناس 22 تير 1398
اقای نماینده محترم و ارزشی. لطفا مشخص فرمایید که چه مقدار بودجه در مجلس با تلاش و پیگیری شما نمایندگان محترم مازنی در بخش ورزش و جوانان به این استان تخصیص یافته که امروز پیگیر ارتقا سهم حوزه انتخابیه دلاور و مستغنی خود هستید؟
علی 22 تير 1398
انتخابات نزدیک است
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 تير 1398
ایشون اگه عرضه داشت میومد باشگاه رو نگه میداشت کلی جلسه برگزار شد یکبار این آقای نماینده نیومد
الان فصل انتخابات هستش باز شروع کردند و شدن نگران مردم
بودجه ورزشی استان چقدر است؟ اصلا چیزی وجود نداره
این حرف های شما تف سربالا بوده فکر نمیکنی کسی از شما بپرسه توی مجلس دقیقا چکاری انجام میدید که نمیتونید بودجه تصویب کنید
نا شناس 22 تير 1398
توپ ضعف و عدم کارایی خودتون در مجلس رو به زمین استانداری نندازین
مهران ........ 22 تير 1398
اقای نماینده...اون زمان اقای ربیع فلاح ابدارچی استانداری رو از شهرستان بابل انتخاب میکرد از این اعتراضات وجود نداشت..کل بودجه وزارت راه در کمربندیهای شما خرج میشد ما اینطرف هرروز شاهد ازدست دادن عزیزان در تصادفات بودیم...کسی حرف نزد...حالا صدای اعتراضات شما دراومده...
یک بابلی 22 تير 1398
جناب آقای نجفی
بی تدبیری و عدم اشراف شما به مسایل اجتماعی و اقتصادی و بودجه و ... بر همگان روشن است. لطفا بجای دست و پا زدن در باتلاق ندانم کاری هایتان برای حفظ آبروی خود در این یک سال باقی مانده از نمایندگی تان سکوت کنید تا بیشتر رسوا نشوید. خودتان بهتر می دانید که با موج ایجاد شده از فضای ابتدای دولت روحانی و توهمات برجامی به مجلس راه یافته اید. حالا هم اگر اندکی عقل داشته باشید با طناب پوسیده تفاله های اصلاحات در بابل به ته چاه نروید. استان به همدلی و آرامش نیاز دارد. لطفا عقده های شخصی تان را باز نکنید و به فکر حل مشکلات مردم بابل، مازندران و ایران عزیز باشید.
از حسن خلق رتبه همت زیاده نیست

دست و دل گشاده چو روی گشاده نیست

فیض فتادگان بود از ایستاده بیش

سنگ نشان به راهنمایی چو جاده نیست

چون وا نمی کنی گرهی، خود گره مشو

ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست

چون طفل نوسوار به میدان اختیار

دارم عنان به دست و به دستم اراده نیست

هر چند کوه قاف بود لقمه ای بزرگ

عنقا اگر شوی ز دهانت زیاده نیست

چرخ است زیر ران ز دنیا گذشتگان

عیسی اگر پیاده شد از خر، پیاده نیست

صائب در آن سری که بود همت بلند

گر می شود به خاک برابر، فتاده نیست
پاسخ ها به این نظر
احسان 22 تير 1398
انتقاد کردن از حقوق هر شهروندی است چه نماینده مجلس و شما ولی توهین هرگز(عبارت: تفاله های اصلاخات).
ادب مرد به ز دولت اوست.
نا شناس 22 تير 1398
احسنت
ناشناس 22 تير 1398
با سلام ....شما و نماینده دیگر بابل بفرمایید عملا در این چند سال چه کردید؟....ایا بجز حرف و رفتار نامناسب خروجی دیگری داشتید؟
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 22 تير 1398
اون نماینده وقت نداشت پیگیر مدیرعاملی برای دامادش تو اداره آب و فاضلاب بود و آوردن نیروهاشون تو اداره جات.وای به حال ما مردم بابل با این انتخابامون
مازنی 22 تير 1398
نماینده بابل چند ماه مونده به انتخابات ژست حمایت از مردم دلاور بابل رو میگیره اونم چرا به ورزش بانوان 100 تومن بودجه دادین؟! گشت گشت دید نمیتونه از کارنامه درخشانش تو مجلس دفاع کنه چسبید به خط سوم آدیداس!آقایون نماینده مازندران از رامسر تا گلوگاه این دوره تر و خشک رو مردم مازندران باهم میسوزونن!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 تير 1398
احسنت
سید 22 تير 1398
دیگه باید این 2 سال هم طاقت بیاریم . فکر نکنید وضعیت ساری بهتره . نه در ورزش و نه در اعتبارات دیگر اوضاع ساری تعریف نداره . البته به خاطر زد و بندهای سیاسی صدایی از نمایندگان ساری بلند نمیشه
مدیر 22 تير 1398
یک دقیقه در شورای اداری استان ورزش کنیم مشکل حل میشه !!!!!!!!!!!!!!
سعید 22 تير 1398
واقعا در حد یک نماینده نیست /این آقایون در مقابل نمایندگان اصفهان و .... چقدر اختلاف دارند
شهروند بابلی 22 تير 1398
نماینده ای مثل شما دیگه دوره تون تموم شده و منقضی شدید الکی تلاش نکنید شما باید توضیح دهید که برای مردم چکار کردید .
کیاسری 22 تير 1398
حیف که شمال نیوز پستای منو نمیزاره وگرنه جوابتو میدادم
نا شناس 22 تير 1398
انتخابات نزدیکه ، شعار ....
مازنی 22 تير 1398
نمایندگان غرب مازندران به هوش با شید
همه این بکش نزن ها ساختگی است.با نتیجه گرفتن از فر ما یشات استاد شهید مطهری
این دو شهرستان مستغنی مانند دو تیغه قیچی اند که در مقابل همم حرکت میکنند ودر تماس هم قرار میگیرند
با هم کنارمی آیند با عث عقب افتا دگی شهرستان های ضعیف میشوند.انگار مازندران به همین دو شهر خلاصه میشود.
نا شناس 22 تير 1398
اقای نجفی دلش به حال بابل نمی سوز میخاد از برادران حسین زاد گان انتقام بگیره اخه به رئیس ورزش بابل تو اون تماس گفته بود که اول تکلیف تورو روشن بکنم بعد میرم سراغ حسین زادگان دغدغه نماینده شهر بزرگی مثل بابل اینه که چرا اسم منو در دعوت نامه اول نمی نویسی مردم زیز بار مشکلات اقتصادی نابود شدن شما دنبال چی هستی
سوادکوهی 22 تير 1398
با سلام وعرض ادب ابتدا باید دانست که آیا یک نماینده ( الف و ب )اداری را درنامه سرگشاده به استاندارمحترم رعایت کرده است یا خیر؟دوما آقای نجفی ازروی چه بغض وکینه ای درنامه به استاندارمحترم از چه ادبیاتی استفاده کرده اید ؟آقای نجفی/ مدیرکل محترم ورز ش وجوانان خودشان هم شناسنامه دارندوهم اسم وفامیلی درج شده درشناسنامه ولی متاسفانه شما درنامه سرگشاده به استاندار محترم از ادبیات برادرتان ذکر کرده ای از اینجا نامه از روال اداری خارج ونامه شخصی وخصوصی میباشد .با این ادبیات باید ابراز تاسف کرد انشالله که خداوند بغض و کینه را ازمادور کند/آمین
نا شناس 22 تير 1398
بعضی از دوستان فقط بلدند توهین وفحش بدهند واتهام بزنند هرچند این حرفهای زشت وبی ادبی تکراری وخریدار ندارد اخر یه نماینده از هرسلیقه وجناح حق داره به مسولین شهرستان واستان وحتی کشور تذکر وانتقادکنه ؟اگر شما یه مسول یا نماینده را قبول نداری حداکثر به کارکرد اون مسول ونماینده میتونی منتقد ومعترض شوی انهم محترمانه بدون توهین نظر وحرفت را منتشر وبزنی لذا چرا به اصلاح طلبان واصولگرا ووو....فحاشی وتوهین باید شود علت عقب ماندگی وضعف شهرستان واستان همین فرهنگ وادبیات ورفتار زشت وپست است تا اینگونه هست هیچ امیدی نباید داشت وبرای بعضی از دوستان افراطی بابل متاسف بایدشد که چنین افکار.....دارند!!!!!
هم ولایتی 22 تير 1398
انتخاب استاندار بومی اشتباه محض بوده متاسفانه فقط تو فکر جایجایی اقوام خودشون تو ادارجات هستند.
مهدوی از بابل 22 تير 1398
من کاری به خط سیاسی ندارم ولی آقای نجفی در بابل به صداقت و شفافیت و شجاعت معروف شده است. ایشان به معنای واقعی وظیفه نمایندگی محلس را انجام می دهد.
گویا پروژه های خوبی را در زمینه های مختلف، پیگیری کرده است. دو سه تا از این پروژه ها را من مطلع هستم.
برخی در اینجا یا جاهاهای دیگر بجای تخریب و توهین، جواب برادران حسین زادگان را بخواهند تا مشخص ضود که نجفی درست گفته یا خیر؟
حرف حق را باید شنبد.
احمد 22 تير 1398
درود بر صداقت!
درود بر شفافیت!
درود بر مردی که بر سر حقوق شهروندان با کسی تعارف ندارد!
درود بر مردی که شفافیتش نه تنها در لفظ بلکه در عمل ثابت شده است!

اشخاص معلوم الحالی در کامنت‌هایی کاملا هدایت شده در این پست درج کردند که از ادمین میخواهم جلوی فحاشی ها و گستاخی‌های این تعداد را بگیرد.
تشکر
علی از بابل 22 تير 1398
به نظر بنده اقای دکتر نجفی سخن به جای گفتن این که شهرما چرا باید یک رییس وزرش محافظ کار داشته باشد که به صورت عمومی از نماینده خاصی حمایت میکنن و ازطرفی تمام تصمیم های این فرد بر اساس دیکته ان نماینده می باشد
چرا پرجمعت ترین شهر مازندران نباید یک ورزشگاه مجهز داشته باشد؟
ایا با ۱۰۰ میلیون بودجه که برادر استاندار دادن میشود یک سالن ساده ساخت یاخیر؟
چرابرادر استاندار مانند مدیرکل ا. پرورش استان توان مدیریت مجموعه خود ندارند باید دارای مسئولیت باشن؟
سکوت اقای استاندار طبیعی هست چون اقای دکتر نجفی سخن به حق می گویید که امیدوارم با تغییرات در راس مدیران استانی نگاه به مهد ورزشکاران بابل شود.
من هم شهروند مازندرانی ام... 22 تير 1398
خدایش خیلی دردناکه ... بابل ۵۰۰ هزار اندی جمعیت دارد سهمیه ورزشی هر بابلی را ۱۰۰۰ تومان در نظر میگیرفتند سهم بابل می شد پانصد میلیون تومان و اگر کمتر سهم هر بابلی با پانصد هزار جمعیت نفری را پانصد تومان بودجه ورزشی میدادند می شد ۲۵۰ میلیون تومان ... آقای مدیرکل ورزش استان لطفا پاسخ دهیدچطوری حساب کردی؟ نفری حساب کردی _کیلویی حساب کردی و یا ماشین حسابتان مشکل داشت ...
کلاغ پر 22 تير 1398
سلام برمازندرانی فهیم ...شما جنگ بابلی ساروی وغرب مازندران راه بیاندازید وسرگرم باشید اصفهان مشهد و........دیگران بهره ببرند .....ای...........
مازنی 22 تير 1398
مردم عزیز بابل، ما مازندرانی هستیم. مردم ایران قبول کردن تهران پایتخت ایرانه. باید قبول کنیم ما مازندران واحد هستیم، دست ازین ساروی بابلی، آملی بابلی بردارید که دودش به چشم همه میره.
حسین 22 تير 1398
با سلام
انگار حتی برای اینکه صدای مردم و عدالت باز یه عده هستن که به تهمت و دروغ پراکنی دست میزنند.
اینکه دکتر نجفی انقاد نسبت به عملکرد ادراه کل ورزش و جوانان دارند کاملا درست است و بخصوص شهر بابل که همه ورزش کاران و ورزش دوستان میدانند و دوست دارند تغییرات مدیریتی در زمینه ایجاد شود تا روند تغییر کند. و اینکه دکتر نجفی نماینده خوبی هست و نه را نمیتوان برای از بین بردن ورزش و نشاط بر حق مردم پوشاند و باید این دو موضوع را جدا کرد .
مشخص است بعضی افراد و گروه ها نمی خواهند تغییرات درست ایجاد شوند بخاطر همین توهین ها را روانه این نماینده میکنند
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ سوره مبارکه آل عمران آیه 54 تشکر و سپاس
نا شناس 23 تير 1398
ضمن تشکر فراوان از نماینده محترم از این توجه ودقت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.