.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات /
از سرقت خانه پدر شهید در سوادکوه تا دستگیری سارق در شازند اراک
شمال نیوز : وی از شناسایی سارق که غیر‌بومی و از مستأجران قدیمی یکی از همسایگان پدر بود، اظهار کرد: دادستان شهرستان و فرماندار سوادکوه پیگیری‌های خوبی داشتند.....
از سرقت خانه پدر شهید در سوادکوه تا دستگیری سارق در شازند اراک

شمال نیوز:  فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری سارق خانه و ضارب پدر شهید سوادکوهی در شازند اراک خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز، مهدی خادمی در گفت‌ و گو با فارس با اشاره به سرقت از منزل شهید انبیا آبرود در شهر زیراب سوادکوه، گفت: در هفته گذشته فردی با سر و صورت پوشیده وارد منزل پدر شهید آبرود شد و با زخمی کردن پدر شهید آبرود و همسرش که در حال استراحت بودند، اقدام به سرقت جواهرات کرد.

وی افزود: پیگیری موضوع سرقت از خانه پدر شهید در دستور کار آگاهی شهرستان سوادکوه قرار گرفت و با انجام کار اطلاعاتی و در یک عملیات انتظامی متهم با نام «ع.س» در مخفیگاه خود واقع در شازند اراک توسط آگاهی شهرستان سوادکوه دستگیر شد.

پیگیری موضوع سرقت از خانه پدر شهید

سلیمان آبرود برادر شهید انبیا آبرود در گفت‌و گو با فارس با اشاره به اینکه پدرم حسین آبرود در روز پنج‌شنبه هفته گذشته با ضربات چوب سارق زخمی‌شد، گفت: پدرم در حالت خواب و با ضربات چوب سارق از ناحیه سر، دماغ، فک و صورت دچار شکستگی شد.

وی افزود: نامادری ما هم با ضربات سارق از ناحیه، سرودست دچار شکستگی و نیز دچار کوفتگی بدن شد.

آبرود با بیان اینکه سارق موفق شد دو گردنبند نامادری ما را به سرقت ببرد، خاطرنشان کرد: بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شد و شاهد حضور آنان بودیم.

وی از شناسایی سارق که غیر‌بومی و از مستأجران قدیمی یکی از همسایگان پدر بود، اظهار کرد: دادستان شهرستان و فرماندار سوادکوه پیگیری‌های خوبی داشتند.

شایان ذکر است ؛ شهید انبیا آبرود متولد 4 فروردین‌ماه 1348 و در روستای پیر‌نعیم بخش زیراب سوادکوه بود که در 10 تیر‌ماه 1365 با اصابت ترکش راکت در عملیات کربلای یک به شهادت رسید و مزار این شهید هم در روستای ییر‌نعیم است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.