.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد با تور‌های گردشگری غیرمجاز در مازندران
معاون گردشگری مازندران گفت: تور‌های گردشگری در صورتی که خارج از حوزه دفاتر خدمات سفر فعالیت کنند خلاف قانون عمل کرده و با آن‌ها برخورد می‌شود.
به گزارش شمال نیوز، حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۲۲۷ مجوز فعالیت تور گردشگری در استان تاکنون صادر شده است، گفت: این تور‌های گردشگری در شهر‌های ساری، بابل، قائم شهر و آمل فعالیت دارند.    
وی به شناسایی و جلوگیری از فعالیت یک گروه ۹ نفره تور گردشگری آزاد و غیرمجاز صبح امروز در شهرستان قائمشهر اشاره کرد و افزود: این افراد بصورت غیرمجاز اقدام به جابه جایی گردشگران در استان می‌کردند که با همکاری کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و نیروی انتظامی استان شناسایی شدند.    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به برگزارکنندگان اینگونه تور‌ها هشدار داد و گفت: تور‌های گردشگری در صورتی که خارج از حوزه دفاتر خدمات سفر فعالیت کنند خلاف قانون عمل کرده و با آن‌ها برخورد می‌شود.    
حسنی افزود: تور و تورگردانی صرفاً در حوزه فعالیت آژانس‌ها ودفاتر خدمات سفر است و در صورتی که خارج از این حوزه فعالیت کنند خلاف قوانین است.    
وی ادامه داد: افرادی که قصد برگزاری تور را دارند باید از طریق یکی از دفاتر و شرکت‌های مورد تأیید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اقدام کنند تا برای برخورداری از خدمات گشت شامل قرارداد، بیمه مسافرتی، اسکان و پذیرایی مناسب، راهنمای گردشگری کارت دار  دچار مشکل نشوند.    
وی گفت: همشهریان باید از طریق دفاتر، شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری که دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند برای شرکت در تور اقدام کنند./باشگاه خبرنگاران
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.