.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتقاد از رواج منکرات در بین مدیران ؛
ادیانی : برخی از هنجارشکنان اخیر فرزندان برخی از مدیران ما هستند !
شمال نیوز : ادیانی با اشاره اینکه متأسفانه برخی منکرات در بین مدیران در حال رواج است اظهار کرد: برخی از افراد که اخیراً هنجار شکنی کردند و توسط نهادهای مسئول دستگیر شدند فرزندان برخی از مدیران ما هستند؛ باید از خودمان شروع کنیم......
ادیانی : برخی از هنجارشکنان اخیر فرزندان برخی از مدیران ما هستند !

شمال نیوز: نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : متأسفانه برخی منکرات در بین مدیران در حال رواج است زیرا برخی از افراد که اخیراً هنجار شکنی کردند و توسط نهادهای مسئول دستگیر شدند فرزندان برخی از مدیران ما هستند ؛ باید از خودمان شروع کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از جویباران،سیدعلی ادیانی در اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در شهرستان جویبار گفت: در تمامی سبک‌های زندگی و باورها و هنجارها در دنیا بر مسئله عفاف و رعایت حجاب یک اتحاد نظری و عملی وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه در همه ادیان دنیا پدیده حجاب یک مسئله پذیرفته شده بود اظهار کرد: همه ادیان الهی، مذاهب و رفتارهای مذهبی و نحله‌های معرفتی و معنویتی معتقد به حجاب هستند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قرآن کریم ۱۸ آیه به رعایت حجاب اشاره می‌کند و یکی از شاخصه جامعه اسلامی دینی را، رعایت، اقامه و اجرای امربه معروف و نهی ازمنکر می‌داند.

 

ادیانی با اشاره به اینکه در نظام لیبرالی نگاه به زن، ابزاری است بیان کرد: در دولت‌های لیبرالی و کاپیتالیسیتی وجود زنان و حتی به مردان نگاه ابزاری دارند.

 

وی حجاب و عفاف را یک مسئله فطری دانست و افزود: عفاف و حجاب صیانت از شأن و جایگاه حقوقی و حقیقی انسان است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی حکومت اسلامی تشکیل شد نه به اجبار بلکه با برنامه‌محوری و تعیین راهبردها و سیاست‌ها، تکلیف به امربه معروف و نهی ازمنکر دارند.

 

ادیانی با بیان اینکه در برخی موارد امربه معروف ما به سبک دخانیاتی است گفت: در پشت پاکت سیگار می‌نویسند کشیدن آن ضرر دارد ولی باز آن را می‌فروشند! این روش قطعاً تأثیرگذار نیست.

 

وی بااشاره اینکه متأسفانه برخی منکرات در بین مدیران در حال رواج است اظهار کرد: برخی از افراد که اخیراً هنجار شکنی کردند و توسط نهادهای مسئول دستگیر شدند فرزندان برخی از مدیران ما هستند؛ باید از خودمان شروع کنیم.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان ایرانی در تمام عرصه‌ها خوش درخشیدند تأکید کرد: زنان ایرانی با حجاب کامل در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری در دنیا همه را انگشت به دهان کردند.

 

ادیانی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در غرب و حاشیه خلیج فارس با میلیاردها دلار و درهم و دینار برای تخریب عفاف و حجاب کشورمان خرج می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 تير 1398
تازه متوجه شدی فرزندان مسئولین هستند آیا خودت هم می دانی همه اینها بخاطر لقمه حرام است ؟ کارخبری نیست ول الله ماشاءالله اضافه کاری رد کردن وووووووووووووووووووووووووو.........................
فرهنگی 20 تير 1398
سلام...ظاهرا انتخابات نزدیک عست ودومرتبه شروع به سخنرانی کرده ..ان شاءالله درعمل وظاهر دررعایت مسائل شرعی پیشقدم باشیم...ا
نا شناس 20 تير 1398
از حقوق 20 میلیونی چه خبر ؟ این هم یک هنجار شکنی است . نیست ؟
کیاوش 20 تير 1398
[جناب ادیانی بس کن وبسکن که شما وامثال شما درچنین زمانهای برای جمع کردن رای وارد چنین قضایای میشویوووووو
لفوری، میرار کلایی 21 تير 1398
با درود و احترام، جناب آقای دکتر ادیانی عزیز، نیک مستحضرید که این به اصطلاح هنجار شکنی فرزندان مدیران به نقل از جناب عالی، چه مصیبتی را برای مردم روستای میرارکلا به ارمغان آورد. (به جریان افتادن دوباره موضوع تخلیه روستا و تخریب چهار واحد خونه مسکونی تا این لحظه (22 تیر 98) و ادامه تهدید و نامه نگاری و اخطار برای تخریب دیگر واحد های موجود در روستا. جناب دکتر جناب عالی که از همین خطه زر خیز و عالم پرور هستید و منش و خوی فرهنگی مردم منطقه را به نیکی میدانید، از جناب عالی عاجزانه تقاضا داریم تا به جد پیگیر جلوگیری از تخریب یک روستا به خاطر بی بند و باری چند بچه پولدار تهرانی شوید و نگذارید هویت مان نابود گردد. با سپاس فراوان و آرزوی توفیق الهی. ارادتمندمحمود نوذری از میرارکلا
پاسخ ها به این نظر
عجب !!! 22 تير 1398
ادیانی خوی فرهنگی دارد؟!!! ایشان فبل از انتقال پرونده به وزارت نفت شاید خوی فرهنگی دارشت اما حالا خوی نفتی دارد . برای ادیانی متاسفم که با الفاظ بازی می کند . فرهنگیان منطقه درس خوبی به ایشان در این دوره انتخابات می دهند . مثل قنبری باید با 1600 رای صحنه سیاسی را کنار بگذارد .
سید 22 تير 1398
عجب ملت باحالی داریم !
ملت قبل از رای دادن ، کارنامه ها را مرور کنند .
نا شناس 22 تير 1398
جولان اغازاده ها وقتی است که برخی از شما نمایندگان برای کسب نان و نام و در قبال وعده اپارتمان و خودرو شرافت و انسانیت خودشان را به حراج میگذارندو نهادهای نظارتی هم به چپاول سرمایه توسط برخی مسولین غارتگر بی تفاوتند
نا شناس 22 تير 1398
انتخابات نزدیکه ، شعار ....
ناشناس 22 تير 1398
اقای دکتر
دست یک نفر که لیاقتش رو نداشت رو گرفتی بردی پیش وزیر و مدیرعاملش کردی این رانت نیست ؟ فقط حرف میزنید به عمل که میرسه اول خودتان پایمالش میکنید و اون مدیر عامل جدید هم هرکس که متولد حوزه انتخابیه جنابعالی باشه رو بهش پست میده که اکثرا نالایق هستند ...
m 22 تير 1398
جناب علی حضرت
برو پی کارت و مردم رو سرو کار نزار. شماها مردم رو گیر آوردین وقتی ک نزدیک ب انتخابات میشه خودتونو مردمی و وقف مردم میدانید و لی بعد اون اصلن سراغی از شما و امثال شماها نیست . بس کن با این گزافه گویی هات
نا شناس 22 تير 1398
به کی میگین آقای ادیانی:
جنابعالی در آموزش وپرورش بودید، چرا به وزارت نفت رفتید؟؟؟
شنیده‌ها حاکی از آنست که همسرتان هم رابه وزارت نفت انتقال دادید؟؟
بماند بعضی از اقوامتان را در پستهای مدیریتی منصوب کردید ......بماند...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.694 seconds.