.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : ۶۰ واحد تولیدی مازندران از تملک بانکها خارج شد
استاندار مازندران گفت: ۶۰ کارخانه از مجموع ۱۹۶ واحد تولیدی در تملک بانک ها به چرخ تولید بازگشته است.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان بعدازظهر چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران در شهر امیرکلا بابل اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های موجود و مشکلات اقتصادی ومعیشتی مردم ۲۲۸ فرصت سرمایه گذاری دراین استان شناسایی شده و در حال حاضر ۶۰ واحد تولیدی نیز به چرخه تولید باز گردانده شده است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های رونق تولید ۶۰ کارخانه از ۱۹۶ کارخانه تولیدی استان مازندران که در تملک بانک بوده به مدار تولید آمده است.

وی تصریح کرد: توزیع بودجه استان در راستای رونق تولید و شاخص‌های تعیین شده توزیع می‌شود و هیچ گاه به صورت سلیقه‌ای توزیع نمی‌شود بلکه با ایجاد راهکارهای مناسب درصدد آن هستیم که با ایجاد شرایط تجاری و ارتباطات برون مرزی صادرات استان را فعال سازیم.

استاندار مازندران در مورد برنامه ریزی های کلان و اسناد بالا دستی عنوان کرد: زمانی تحول بنیادین در جامعه شکل خواهد گرفت که به مرحله عملیاتی برسد.

حسین زادگان در بخش دیگری از سخنانش در مورد خسارت ناشی از سیل گفت: ۴۵۰۰و احد تخریبی سیل زدگان تکمیل و تحویل داده شده است وهمچنین در آینده نزدیک ۶۵۰ خانه احداثی تحویل افراد سیل زده خواهد شد.

وی درپایان سخنانش با اشاره به این موضوع که تریبون‌های نمازجمعه بیانگر نقاط ضعف وقدرت است بیان کرد: خوب است گاهی اوقات توانمندی‌ها نیز پررنگ‌تر از ضعف‌ها دیده شود تا در جهت تقویت آن گام برداشته شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.