.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چاه‌های کشاورزی چگونه مشمول برق رایگان می‌شوند؟
شمال نیوز: سخنگوی صنعت برق گفت: چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری به مدت 31 روز، 4 ساعت قطع در هر روز، و یا 7 روز قطع به صورت 24 ساعته در یک ماه ...
چاه‌های کشاورزی چگونه مشمول برق رایگان می‌شوند؟

به گزارش شمال نیوز، سخنگوی صنعت برق گفت: چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری به مدت 31 روز، 4 ساعت قطع در هر روز، و یا 7 روز قطع به صورت 24 ساعته در یک ماه، مشمول بخشودگی کامل هزینه برق مصرفی خود خواهند شد.

 

مصطفی رجبی مشهدی، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت: مشترکین صنعتی کشاورزی بر اساس میزان همکاری با صنعت برق در روزهای پیک مصرف برق تابستانی، مطابق با فرمول های تعیین شده پاداش همکاری خواهند گرفت.

 

وی افزود: چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری به مدت 31 روز، 4 ساعت قطع در هر روز، و یا 7 روز قطع به صورت 24 ساعته در یک ماه مشمول بخشودگی کامل هزینه برق مصرفی خود خواهند شد.

 

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: مقدار انرژی که پیش بینی می شود با همکاری مشترکین کشاورزی 506 گیگاوات ساعت و همچنین مقدار دیماندی که پیش بینی می شود با همکاری مشترکین کشاورزی صرفه جویی حاصل شود شامل یکهزار و 750 مگاوات در ساعات پیک است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.