.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم مدیرعامل ؛
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد
شمال نیوز : مهندس رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در حکمی مهندس اسماعیل نبوی را به عنوان معاون بهره برداري و ديسپاچينگ منصوب کرد......
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ  شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد

شمال نیوز: معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد

به گزارش شمال نیوز، مهندس رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در حکمی مهندس اسماعیل نبوی را به عنوان معاون بهره برداري و ديسپاچينگ منصوب کرد.

در حکم مهندس نبوی آمده است؛ با توجه به صورتجلسه  كميته انتخاب و انتصاب مديران و نظر به تخصص، تعهد و حسن سوابق ارزنده جنابعالي در امور فني و اجرايي، به موجب اين ابلاغ  از تاريخ صدور به سمت: " معاون بهره برداري و ديسپاچينگ به رديف سازماني 81 "  با شرح وظائف پيوست منصوب مي‌شويد تا تحت نظر اينجانب انجام وظيفه نمائيد.

ضروري است با عنايت ويژه به منشور اخلاقي شركت، سرلوحه قراردادن راهبرد تفكر، توكل و تلاش در انجام امور محوله و بكارگيري نيروهاي كاردان، متعهد و كارآمد و با سازماندهي متفكرانه و هوشمندانه­ي تمام امكانات و منابع در اختيار، به همراه برنامه­ريزي اصولي و هدفمند، نسبت به انجام وظايفي كه بر عهده گرفته­ايد مجدانه كوشش نماييد. توفيق هرچه بيشتر جنابعالي را از خداوند منان خواستارم.

 

پیش از این « غفاری » مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در این سمت قرار داشت که با ارتقاء به مدیرعاملی این شرکت ، این معاونت را به « نبوی » سپرد .

 

کارشناس بهره برداری و رییس اداره خدمات فنی برق نکا تا سال ۸۹،رییس اداره بهره برداری برق قائم شهر تا سال ۹۲،معاونت فنی برق قائم شهرتا سال ۹۴، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه تا خرداد ماه سالجاری ، بخشی از سوابق اسماعیل نبوی واسوکلایی به شمار می رود .

 

نبوی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد برق قدرت است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دفتری 18 تير 1398
با عرض تبریک خدمت جناب آقای مهندس نبوی و تشکر از مهندس غفاری بابت انتخاب شایسته ایشان .
همکار توزیع 18 تير 1398
تبریک آقای مهندس نبوی . خوشحالیم که جنابعالی به عنوان یک نیروی ارزشی مسئولیت گرفتید . به لطف الهی در دوره مدیریتی مهندس غفاری بدنه مدیریتی شرکت نیاز به یک بازنگری دارد و مسئولیت ها باید به اهلش سپرده شود . با انتصاب شما امیدوار شدیم که روزهای طلایی در انتظار شرکت خواهد بود .
نوروزی 18 تير 1398
انتصاب برادر بسیجی جناب آقای مهندس نبوی- از سوی مهندس غفاری -مدیر عامل محترم توزیع برق مازندران را تبریک عرض نموده و آرزوی سعادت و موفقیت برای آن بزرگوار در جهت خدمت به خلق الله را داریم - ارادتمند -نوروزی- رستمکلا
شیرازی 18 تير 1398
عرض تبریک آرزوی توفیق در سنگر جدید خدمتگزاری
نصیری سید حسین 18 تير 1398
سلام مهندس عزیز تبریک انشاالله مثل همیشه موفق باشی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.