.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهنر: در تهران حتما با لیست وارد انتخابات می شویم
در تهران حتما با لیست وارد انتخابات می شویم و لیست حرف اول را می زند.
باهنر: در تهران حتما با لیست وارد انتخابات می شویم

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا باهنر در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار آریا در خصوص آرایش سیاسی جبهه پیروان در انتخابات مجلس آینده اظهار داشت: جبهه پیروان زیر مجموعه ائتلاف بزرگ اصولگرایی است و در همان قالب کار می کند. از 200نفر نماینده مجلس، 180نماینده از حوزه های تک نماینده ای می آیند. یعنی ما 180 حوزه انتخابیه داریم که هر کدام یک نماینده دارند.

حدود 40.50 نفر از حوزه هایی می آیند که 2 نماینده دارند. اما در تهران و کلان شهرها که تعداد نمایندگان بیشتری دارند، زمانی که تعدد نمایندگان در کلان شهرها وجود داشته باشد، مردم تمایل دارند که به لیست ها رای دهند. حتی برخی فعالان سیاسی هم در شهری مثل تهران که 30 نماینده دارد ترجیحا به لیست رای می دهند چراکه به امضاها اعتماد می کنند.

وی افزود: بنابراین در تهران حتما با لیست وارد انتخابات می شویم و لیست حرف اول را می زند. اصولا در تهران افرادی که به صورت مستقل وارد انتخابات می شوند شانسی برای پیروزی ندارند.
قصد دخالت در حوزه های انتخاباتی کوچکتر هم نداریم، با آنها در خصوص معرفی افراد رایزنی می کنیم اما تصمیم نهایی را خودشان می گیرند.

باهنر در ادامه در خصوص جوانگرایی در معرفی نامزدهای انتخاباتی گفت: اگر معدل سن نمایندگان در دوره آینده چند سال کاهش یابد، قطعاً ما از آن استقبال خواهیم کرد، چرا که معتقدیم معنای جوان گرایی، پیر زدایی نیست و افراد مجربی را در نظر خواهیم داشت. در دوره های گذشته های هم اینگون بود که حداقل از 30 نفر، 10 تا 12 نفر جوانان بودند. اما مجلس با دولت متفاوت است، مجلس جایی است که باید نقشه راه تعیین کند. نقشه راه واقعا نیاز به علم و تجربه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.