.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی افزایش مصرف برق در روزهای پایان هفته در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تأکید بر ضرورت همراهی مردم با شرکت برق برای عبور از تابستان گرم، گفت: در صورت عدم مدیریت مصرف احتمال فروپاشی شبکه وجود خواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز، رضا غفاری  با اشاره به اینکه پیک مصرف برق امسال در ساعت 15 روز پنجم تیر ماه امسال به میزان یک‌هزار و 767 مگاوات بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر مصرف برق روند عادی خود را طی می‌کند و پیک مصرف روز گذشته به یک هزار و 256 مگاوات رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه مصرف برق در مازندران ارتباط مستقیمی با رشد دما دارد، تصریح کرد: به محض افزایش دما استفاده از لوازم سرمایشی در شبکه افزایش می‌یابد که موجب رشد بار می‌شود.

این مسؤول  تصریح کرد: پایان هفته جاری نیز انتظار داریم شاهد رشد بار در شبکه برق باشیم که لازم است مردم در مدیریت مصرف ما را همراهی کنند.

غفاری بیان کرد: توصیه ما به مردم این است دمای کولرهای خود را روی 24 و 26 درجه تنظیم کنند که توجه به این مهم به کاهش 30 درصدی مصرف برق کمک می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت همراهی مردم با شرکت برق برای عبور از تابستان گرم، خاطرنشان کرد: در صورت عدم مدیریت مصرف احتمال فروپاشی شبکه وجود خواهد داشت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.