.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود تمام عیار همه ظرفیت های سمنانی ها برای انتقال آب خزر ؛
نماینده سمنانی تهران : اگر کرمانی‌ها و اصفهانی‌ها بودند، تاکنون آب را انتقال داده بودند/ آقای رئیس جمهور! ۳ سال فرصت نداری ! به زادگاهت توجه کن !
شمال نیوز : وی خطاب به رئیس جمهور خواستار توجه بیشتر روحانی به زادگاه خود شد و افزود: آقای رئیس جمهور! ۳ سال فرصت نداری. اگر این پروژه زمان شما اتفاق نیفتد پس چه زمانی باید انجام شود؟ در زمان هاشمی برای کرمان و در زمان خاتمی برای یزد چه اتفاقی افتاد؟ .....
نماینده سمنانی تهران : اگر کرمانی‌ها و اصفهانی‌ها بودند، تاکنون آب را انتقال داده بودند/ آقای رئیس جمهور! ۳ سال فرصت نداری ! به زادگاهت توجه کن ! شمال نیوز: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش ضرورت انتقال آب خزر به استان سمنان در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان مخالفتها با انتقال آب خزر را طبیعی دانست و افزود: بحث و مخالفت بر سر انتقال آب خزر به سمنان طبیعی است. این موضوع قبل از تصویب مجلس در سازمان برنامه و بودجه ردیف گرفته بود و برخی نمایندگان سعی در حذف آن ردیف داشتند که در حالت خوشبینانه می گویم که عوام‌اند.

کواکبیان با بیان اینکه رژیم حقوقی دریای خزر باید تصویب شود اظهار کرد: براساس معاهدات بین‌المللی با وجود ۵ کشور حاشیه خزر حداقل ۲۰درصد سهم خواهیم داشت. این ۵ کشور توافق کردند که پای هیچ کشور دیگری نباید به این توافق باز شود.

وی با اشاره به تاریخچه موضوع انتقال آب به فلات مرکزی ایران گفت: مرحوم هاشمی می گفت خزر باید به خلیج فهرس متصل شود و از لحاظ سوق الجیشی نیز  اتصال خزر به کویر مهم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع انتقال آب خزر یک بحث منطقه ای نیست و منافع ملی در انتقال آب خزر تقویت می‌شود.

کواکبیان این پروژه را یکی از ملزومات انتقال پایتخت سیاسی عنوان کرد و گفت: استان سمنان یکی از گزینه‌های قطعی انتقال پایتخت است و انتقال پایتخت نیاز به آب دارد از طرفی استان سمنان به عنوان استان معین پایتخت باید تامین آب شود.

وی همچنین اضافه کرد: ۸۰ هزار مازندرانی در استان وجود دارد و حداقل باید آب این عزیزان تامین شود.

عضو بنیاد توسعه و آبادانی سمنان با انتقاد از مخالفت های نمایندگان استان های شمالی گفت: برخی نمایندگان به جای کار ایجابی کار سلبی می‌کنند، نمایندگان استان‌های شمالی اگر نگران مردمشان هستند، انتقال آب خزر از غرب به شرق را پیگیری کنند

کواکبیان با تاکید بر لزوم پیگیری های بیشتر و تسریع در امور اجرایی گفت: متاسفانه مطالبه‌گری ما ضعیف است، اگر کرمانی‌ها و اصفهانی‌ها بودند آب راهم تا الان انتقال داده بودند.

وی خطاب به رئیس جمهور خواستار توجه بیشتر روحانی به زادگاه خود شد و افزود: آقای رئیس جمهور! ۳ سال فرصت نداری. اگر این پروژه زمان شما اتفاق نیفتد پس چه زمانی باید انجام شود؟ در زمان هاشمی برای کرمان و در زمان خاتمی برای یزد چه اتفاقی افتاد؟ اگر اراده رئیس جمهور تقویت شود اراده سایر دستگاه‌ها نیز تقویت خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 خرداد 1398
ما اگر از نفت و انرژی هسته ایی بلد نیستیم استفاده کنیم آب را بلدیم همه جنگ های آینده آب عامل اصلی خواهد بود قدیم چراگاا دام عامل جنگ ها بود
نا شناس 26 خرداد 1398
آقاي احمدي لاشكي:تجربه كنيدحقوق كشاورزان مرزن آبادي را لگد مال مي كنند تا آب رودخانه چالوس را از مرزن آباد انتقال دهندتا به خوش نشين هاي چالوس برسد به درك كه محيط زيست اعم از جنگل مسير انتقال و.....از بين بروند.
- 26 خرداد 1398
-جناب اقاي كواكبيان مانفهميديم منظور شما از ژيگيري اب درياي خزر از غرب به شرق چيست؟راهنايي بفرماييد كه شاخصهاي فرمايش جنابعالي از بيان اين مطلب چيست تا ما از نمايندگانمان مطالبه كنيم وبايشان بگوييم چطور يك نماينده از استان ديگر مشكل استانمان را ميداند اما شما كه بومي هستيد نميدانيد.وكار سلبي ميكنيد
تقی 26 خرداد 1398
تو اگر عرق به شهرت داشتی نماینده تهران نمیشدی
سعید 26 خرداد 1398
بیخود داد و بیداد نکن .انتخابات نزدیک هست و از این شعار ها زیاد داده میشه
نا شناس 26 خرداد 1398
وقتی چندتا بیسواد میشن نماینده مجلس همین میشه . با انتقال آب دریای خزر یه فاجعه زیست محیطی رخ میده که اون ادمهای بیسواد نمیدونستن.
نا شناس 26 خرداد 1398
2+2=5 چون من میگم میشود پنج. هر کس اعتراض کند ...... !؟
نا شناس 26 خرداد 1398
مصطفی جان گلوی مبارک راپاره نکن شتردرخواب بیند پنبه دانه
نا شناس 26 خرداد 1398
آرزو بر جوانان عیب نیست. هروقت خطیرکوه وچاشم را به مازندران برگردانید اونوقت بیایید برای مذاکره
مازندرانی 26 خرداد 1398
با سلام
مطمعن باشید این آقایون سمنانی حتما، حتما آب دریاچه خزر را به سمنان خواهند برد. آخه من نمیتونم بفهمم که دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، چه تخصصی در زمینه محیط زیست دارند که وقتی کارشناسی محیط زیست میگویند انتقال آب خزر با سمنان فاجعه زیست محیطی در پی دارد ایشون میگه*این حرف غلطی هست*
نا شناس 26 خرداد 1398
درد اصلی اینه خودش و برادراش ساری زندگی میکنن خیابون معلم!!!!
شک نداره از تهران نمیتونه رای بیاره رفته توی آب و تاب دادن تا از سمنان کاندید بشه رای بیاره
شعار های انتخاباتی
romina 26 خرداد 1398
این اصلن فکر کرده یه وقتی بفهمه معنی سوق الجیشی چی هستش و کاربردش کجا ست اصلن میدونه پیشرفت چیه فرق تکنولوزی و آبخیز داری بیست سال پیش با الان چیه اصلن فرق ابشور و شیرین رو میدونه یا فقط سالروز انتخابات مجلس رو میدونه
جویباری 26 خرداد 1398
متاسفانه علم و شعور و قانون در غوغای عربده ی بدخواهان به زیر سوال رفته است. وقتی سمنان، استانی که ده درصد جمعیتش را مهاجران مازندرانی تشکیل داده ند از تمام ظرفیتهایشان استفاده می کنند، چطور نمیتوانند سه استان شمالی با جمعیتی بالغ بر 10 میلیون نفر جلوی عربده های رانت بازان را بگیرند؟
جویباری 26 خرداد 1398
متاسفانه غوغاسالاری و سواستفاده از منصبهای به ناحق اشغال شده در طرح انتقال آب خزر به وفور دیده می شود، از نماینده سمنانی تهران گرفته تا امام جمعه و رییس جمهور و ....
متاسفانه این موضوع نشان می دهد که نگاههای فراقومیتی مردمان شمال ایران در انتخاب اقوام دیگر، نگاه نادرستی بوده است و موجب خسران و نابودی جبران ناپذیری برای مردمان شمال عزیز می شود.
اگر در جایی از سوی اقوام دیگر توجهی به مردم شمال میگردد با تجربه بنده، به یقین بابت منفعت و چشمداشتی بوده است.
جویباری 26 خرداد 1398
آنکه عربده میکشد خواص است آیا جناب کواکبیان؟؟!!
نا شناس 26 خرداد 1398
جای تاسف برای آقای کواکبیان می باشد برادر های آقای کواکبیان از قدیم ها در ساری زندگی می کنند و حتی یک خیابان هم در ساری به نام شهید کواکبیان که بستگان این شخص می باشند در ساری داریم و این شخص وقتی به ساری می آید دارای عزت و احترام است - حال اینچنینی این شخص با دفاع غیر کارشناسی می خواهد اکوسیستم طبیعی و طبیت مازندران را به هم بزند - بسا به حال مازندرانی ها و ساروی ها
ساروی ریکا 26 خرداد 1398
با سلام
زور نزن تسمه تایمت پاره میشه...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.668 seconds.