.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بکارگیری ۲۸ همیار انرژی برای کنترل ساعات کاری ادارات مازندران
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: ۲۸ همیار انرژی از امروز با حضور در ادارات و موسسات دولتی و سازمان‌ها بر روند اجرای طرح تغییر ساعت کاری نظارت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، غفاری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران  گفت: در پی ابلاغ استانداری مازندران به مجموعه دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، نهاد‌ها و شرکت‌ها ساعت کاری این دستگاه‌ها از ۶ و نیم صبح آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تغییر ساعات کاری ادارات استان از امروز ۲۵ خرداد آغاز شده است و تا پایان مرداد ۹۸  ادامه دارد، افزود: ۲۸ همیار انرژی از صبح امروز با حضور سرزده در دستگاه‌های اجرایی استان بر روند اجرای این بخشنامه نظارت می‌کنند.

غفاری افزود: اسامی ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی که این بخشنامه را رعایت نکنند علاوه بر استانداری به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات اعلام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرا این بخشنامه بر عهده مدیران هر دستگاه اجرایی است از آنان خواست ساعت پایان کار را حتما در ساعت ۱۳ و سی دقیقه اعلام کنند.

وی تغییر ساعت کاری را یکی از راه‌های کاهش مصرف انرژی در ادارات اعلام کرد و افزود: تنظیم درجه کولر از ۲۴ تا ۲۶، خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از نور طبیعی محیط از جمله راهکار‌های ساده برای مصرف بهینه انرژی است.

غفاری در خصوص تدابیر شرکت توزیع برق برای مصرف بهینه انرژی در مصارف خانگی و شخصی نیز گفت: بر اساس ابلاغیه وزرات نیرو مشترکانی که تا ۴۰۰ کیلووات برق مصرف کنند تا ۲۰ درصد تخفیف می‌گیرند و مشترکانی که بیش از این مقدار مصرف کنند ۱۶ درصد جریمه می‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان خواست از ساعات ۱۲ تا ۱۶ و همچنین در شب از ساعت  ۲۰ تا ۲۴ که اوج مصرف انرژی است نسبت به صرفه جویی در مصرف برق اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.184 seconds.