.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حال و روز این روزهای فوتبال مازندران ؛
« نساجی » بحران زده و « خونه به خونه » به حراج گذاشته شده !/ مازندران، تنها نماینده خود در لیگ یک را از دست خواهد داد.!
شمال نیوز : با این تفاسیر، خونه به خونه بابل که نایب قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد و به عنوان پرطرفدارترین و گران‌ترین تیم لیگ یکی در فصول اخیر شناخته می‌شود، با گذشت کمتر از یک دهه از تاسیس، امتیازش واگذار خواهد شد تا وداعی زودهنگام با فوتبال داشته باشد .....
« نساجی »  بحران زده و « خونه به خونه » به حراج گذاشته شده !/ مازندران، تنها نماینده خود در لیگ یک را از دست خواهد داد.!

شمال نیوز : در حالی که این روزها خبرهای ناخوشایندی از وضعیت بحرانی تیم لیگ برتری نساجی مازندران به گوش می رسد که خبر فروش امتیاز تیم خونه به خونه بابل هم منتشر شده است .

  مسئولان باشگاه خونه به خونه، برای واگذاری امتیاز این باشگاه با یک تیم اقتصادی به توافق رسیدند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران ، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران که با پیروزی در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات برابر قشقایی شیراز موفق شده بود در لیگ یک بماند، این روز‌ها مانند بیشتر تیم‌های لیگ یکی وضعیت مشخصی برای فصل بعد ندارد .

 

گفته می‌شود مالک این باشگاه که در خرید امتیاز تیم ماشین سازی تبریز و انتقال خونه به خونه به لیگ برتر ناکام بوده است، اکنون قصد ندارد به تیمداری در لیگ یک ادامه دهد و برای واگذاری امتیاز این باشگاه به یک تیم اقتصادی غیر بومی به توافق رسیده است. اتفاقی که به احتمال زیاد ظرف روز‌های آینده عملی خواهد شد و در این صورت مازندران، تنها نماینده خود در لیگ یک را از دست خواهد داد .

 

با این تفاسیر، خونه به خونه بابل که نایب قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد و به عنوان پرطرفدارترین و گران‌ترین تیم لیگ یکی در فصول اخیر شناخته می‌شود، با گذشت کمتر از یک دهه از تاسیس، امتیازش واگذار خواهد شد تا وداعی زودهنگام با فوتبال داشته باشد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.507 seconds.