.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۰ هزار دانش آموز مازندران در کنکور شرکت می کنند
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش مازندران اعلام کرد که ۵۰ هزار و ۲۵۲ دانش‌آموز استان معادل ۴.۵ درصد کل داوطلبان کشور در کنکور ۹۸ شرکت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز،  اسفندیار نظری با اشاره به یک‌میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۹۳ داوطلب آزمون سراسری سال ۹۸ در کشور، اعلام کرد: ۵۷۷ هزار و ۲۳۱ نفر معادل ۵۱.۵۹ درصد از نظام آموزشی ۶.۶.۳ و ۵۴۱ هزار و ۵۶۲ نفر معادل ۴۸.۴۱ از نظام آموزشی سال‌واحدی و نظام قدیم هستند.

وی همچنین تعداد شرکت‌کنندگان مازندرانی در کنکور امسال را ۵۰ هزار و ۲۵۲ نفر معادل ۴.۵ درصد کل داوطلبان کشور اعلام کرد که ۲۵ هزار و ۷۹ نفراز نظام جدید ۶.۶.۳ و ۲۴ هزار و ۳۷۳ نفر از نظام قدیم هستند.

معاون آموزش‌وپرورش مازندران گفت: ۶۰.۲ درصد شرکت‌کنندگان مازندران زن و ۳۹.۸ درصد مرد هستند.

نظری بیشترین سهم کنکوری‌های مازندران را متعلق به رشته تجربی با ۲۵ هزار و ۷۵ نفر معادل ۴۹.۹ درصد اعلام کرد و ادامه داد: ۶ هزار و ۹۳۴ نفر معادل ۱۳.۸ درصد در رشته ریاضی، ۸ هزار و ۹۹۵ نفر معادل ۱۷.۹ درصد در رشته علوم انسانی، ۶ هزار و ۳۸۲ نفر معادل ۱۲.۷ درصد در رشته زبان و ۲ هزار و ۷۱۳ نفر معادل ۵.۴ درصد در رشته هنر شرکت کرده‌اند.

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از ۱۰ تا ۱۲ تیرماه در سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود و آزمون ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.