.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراهم شدن 228 فرصت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: برپایی نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی 228 فرصت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را در مازندران فراهم کرده است.

به گزارش شمال نیوز،  حسن خیریان‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی که در مجتمع پیامبر اعظم ساری برگزار شد، اظهار کرد: مازندران شاهد سه رویداد مهم است تا با توسعه همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه بین کشورهای حوزه دریای خزر است امیدواریم با جدیت مفاد آن به مرحله اجرا درآید.

 

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالا که در مازندران به معرض نمایش گذاشته شد منحصر به فرد و بی‌بدیل است.

 

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار مازندران اظهار کرد: مازندران در حوزه کشاورزی، گردشگری، خدمات ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد.

 

خیریان‌پور بیان کرد: نمایشگاهی که روز گذشته در مازندران گشایش یافت با حضور 145 واحد تولیدی در 186 غرفه با همکاری بخش خصوصی و فعال اقتصادی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برپایی چنین نمایشگاهی 228 فرصت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را در مازندران فراهم کرده است.

 

معاون هماهنگی و اقتصادی ستاندار مازندران گفت: 7 میلیون تن محصولات کشاورزی از مازندران صادر می‌شود و این استان توانسته در 14 محصول رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

 

خیریان‌پور گفت: در بخش کشاورزی تولید 2 میلیون و 500 هزار تن مرکبات، برنج انواع محصولات شیلاتی،کیوی،گل وگیاه، برخورداری از نعمت جنگل و دریا و صنایع دستی در استان از دیگر مزایای استان است.

 

وی گفت: در تحریم ظالمانه قرار داریم مازندران با تولید متنوع نه تنها تامین کننده نیاز مردم استان بلکه تامین کننده نیاز مردم کشورمان و حتی صادرات هم هستیم و لازمه این کار بر این است صنایع تبدیلی و کیفیت تولیدات را ارتقا دهیم.

 

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: این همایش در قالب چهار پنل تخصصی،کشاورزی،گردشگری صنعت ومعدن و انرژی و زیرساخت انجام می شود در قالب تفاهم‌نامه بخش خصوصی این مفاد را عملی کرده و گام بردارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 خرداد 1398
هیچ استانی مثل مازندران تفرقه و ضد امی وجود ندارنه مازنی وچون ونه در غربت کار ها کنن دومین استان صنعتی ایران نابود بیه حرف مفت مسئولین چند دهه بمونه بودنه وعدا هدانه بوردنه نسل بعدی کار سخت تره هلند نیه که درآمد کساورزی اندازه نفت ...ت خاطر جان دلبر صدا زمه خداره
نا شناس 21 خرداد 1398
از هزار نفر ثروتمند ایران چندتا مازرونی هسسنه
نا شناس 21 خرداد 1398
این مازندرانی هایی که اول انقلاب شی نه رشت زمین کرایه کردنه برنج کشت کردنه چ در تقسیم هزاران هکتار زمین پهلوی در گلستان جلو نشی نه هیئت هفت نفره چ جورز اون همه زمین مرغور ره تقسیم هاکرده بنی صدر چی کار بی یه مازرونی اختلاف بکوشته هیچ کجه ی دنیا مسل مازندران تفرقه و حسادت وجود نارنه با اونکه بابل کنار قدیم جزو لفور بی یه هم لهجه هس سه می اتا بار بوردمه قائمشهر نقره داغ بی مه نمره بابل درس بعد بازی آخر خونه به خونه اما بی طرف بی طرف بی می بابای هس سه می بهجه سوادکوهی دارمی ولی ول کن اما نی نه مازرون واسع همه کاری هاکردمی ولی چون اتحاد دنی یه بی خوده
نا شناس 21 خرداد 1398
اول انقلاب اردبیلی ها کوچ هاکردنه گلستان گرگانی ها تظاهرات ضد بابلی و آملی کردنه
مهندس علی 21 خرداد 1398
جناب خیریان پور ،
ضوابط و مقررات غیر معقول و سلیقه ای موجود در استان مازندران سرمایه گذاری در این استان را برای مازندرانی ها بسیار دشوار ، برای ایرانی ها ناممکن و برای سرمایه گذاران خارجی یک جوک بزرگ می نماید. یکی از این موارد ، کمیسیونی است به نام کمیسیون اهلیت مستقر در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری که برای صدور موافقت اصولی ، از متقاضیان پرینت کارکرد حساب بانکی مطالبه می نماید که در آن می بایست حداقل 40% میزان سرمایه گذاری بعنوان موجودی در حساب متقاضی وجود باشد . به عبارتی اساسی ترین ملاک سرمایه گذاری در بخش گردشگری ، سرمایه دار بودن است و نه سرمایه گذار و کارآفرین بودن .
با این استدلال اعضاء محترم کمیسیون اهلیت که جنابعالی هم علی القاعده یکی از اعضاء آن می باشید آن است که من بعد : شهرداری ها نیز برای صدور پروانه ساختمانی ، از متقاضیان درخواست ارائه پرینت حساب بانکی نمایند یا سازمان صنعت ، معدن و تجارت نیز پس از این ، اولین شرط صدور موافقت اصولی صنایع خود را به پولدار بودن متقاضیان و ارائه پرینت حساب منوط نماید .این تحریمی که در مقاله فوق بعنوان تحریم ظالمانه نام می برید، نه از طرف کشورهای خارجی بلکه تحریمی است داخلی که از طرف مسئولین بر کارآفرینان در صدور مجوّزها اعمال می شود و مسبب اصلی وضعیت اقتصادی کشور اینگونه مدیریت ها و دیدگاه هاست و نه تحریم کشورهای خارجی .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.