.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از علی دایی و اسکوچیچ تا قلعه نویی و تارتار
کاندیدا‌های مختلف سرمربیگری برای تیمی که بر سر نخواستنش دعواست!

به گزارش شمال نیوز، در حالی مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی جم به عنوان جدیدترین گزینه سرمربیگری تیم نساجی مازندران در رسانه‌ها معرفی شده است که هنوز وضعیت مالکیت تیم نامعلوم است.

 

لیگ هجدهم یکی از فرسایشی‌ترین فصل‌های چند سال اخیر پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت به پایان رسید، فصلی که در آن کارلوس کیروش هرکاری که دلش خواست با آن کرد و فقط یکی از وقفه‌های آن تعطیلی ۵۰ روزه برای جام ملت‌های آسیا بود.

 

در میان بالا و پایین جدول نساجی مازندران در رتبه دهم ایستاد، رتبه‌ای که به گواه کارشناسان برای یک تیم شهرستانی خصوصی که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را گذراند، قابل قبول تلقی می‌شد.

 

مدیریت قرمزپوشان نساجی هم داستان عجیبی داشت و در حالیکه فرهاد صنیعی فر در ابتدا به تنهایی وارد گود مالکیت نساجی شد و اداره امور را به تنهایی بر عهده داشت، ولی به دلایل مختلف از جمله بالا بودن هزینه ها، این مالکیت را با رضا حدادیان شریک شد.

 

پیوند صنیعی فر- حدادیان، اما بسیار سست بود و زودتر از آنچه که تصور می‌شد گسست تا جایی که جواد نکونام از این رها کردن تیم و پاسخگوی نبودن این دو عطای کار را به لقایش بخشید و رفت.

 

کنار کشیدن‌های بی موقع، دعوا‌های گاه و بیگاه، تناقض در حرف‌ها و تصمیم گیری‌ها و موضع گیری‌های نامشخص مالکان در قبال مسائل تیم و بازیکنان اتفاق نادرستی بود که نارضایتی بازیکنان و کادرفنی را به دنبال داشت و تا پایان لیگ دست از سر نساجی برنداشت.

 

حالا ۲۶ روز از پایان لیگ می‌گذرد و نه صنیعی فر و نه حدادیان هیچ تمایلی برای ادامه کار ندارند و گویا هم از مخارج وحشتناک تیمداری در فوتبال ایران و هم از حمایت نشدن از جانب مسئولان استانی که خود درگیر مشکلات ریز و درشت هستند، به ستوه آمده اند.

 

۱۰ روز پیش مجید حسین زادگان استاندار مازندران همراه با برادرش حبیب حسین زادگان که ریاست اداره ورزش و جوانان این استان را بر عهده دارد با سفر به تهران جلسه‌ای را با فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان، دو مالک باشگاه نساجی برگزار کردند و حسین زادگان دستاورد جلسه را با کلمه "عالی" یاد کرده، اما بعد از این جلسه هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.

 

فرهاد صنیعی‌فر در آخرین اظهار نظر خود در مورد شرایط تیم گفت: تا ۴۸ ساعت دیگر همه چیز مشخص خواهد شد، بهتر است کمی صبر کنید و ما تا دو روز دیگر همه چیز را اعلام خواهیم کرد.

 

اما نکته جالب در این میان شایعات پیرامون سرمربی فصل آینده نساجی است که هر روز در رسانه‌ها نام جدیدی مطرح می‌شود در حالیکه تیم نساجی عملا هیچ عامل اجرایی ندارد.

 

این شایعات با علی دایی شروع شد، اما وقتی خبر‌هایی مبنی بر ممنوع الکار بودن وی در فوتبال مطرح شد، دراگان اسکوچیچ کروات قوی‌ترین گزینه نساجی بود که احتمال مربیگری وی در قائمشهر به دلایل مختلف از جمله قرارداد بالای ارزی او رد شد.

 

رفاقت امیر قلعه نویی با مالکان نساجی حضور وی روی نیمکت نساجی را تقویت کرد، اما او خیلی زود قرارداد خود را با زردپوشان سپاهانی تمدید کرد و حالا جدی‌ترین گزینه مهدی تارتار سرمربی سابق پارس جنوبی جم است که در نیم فصل هم برای سرمربیگری نساجی ابراز تمایل کرده بود.

 

اینکه این مذاکرات و توافق‌ها با چه کسی و کجا انجام می‌گیرد بر همه پوشیده است، اما نکته آزاردهنده این ماجرا، نبود تشکیلات اداری صحیح و منظم برای پاسخگویی به سوالات و نگرانی‌های هواداران است که هر وقت چنین خواسته‌ای از جانب اصحاب رسانه مطرح شد، با چنین پاسخ تلخ‌تر از زهری مواجه شد: پرسپولیس و استقلال هم سازمان یافته نیستند چه رسد به یک تیم خصوصی کوچک در شهرستان!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.