.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات عید سعید فطر جاده چالوس عصر امروز پانزدهم خردادماه یکطرفه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده‌های هراز،چالوس و سوادکوه بعد از ۲۴ ساعت ترافیک سنگین هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها عادی و روان است، گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد بامداد فردا پنج شنبه ۱۶ خردادماه از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

 


وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا پنج شنبه ۱۶ خردادماه از کرج به مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

 


سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس، گفت: رفت وآمد همه تریلر‌ها ازمحور هراز همچنان ممنوع است.

 


رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۶ بعد از ظهر روز شنبه ۱۸ خردادماه از جاده هراز ممنوع شد.

 


وی گفت: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر‌های مجاز ترافیک، تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ خردادماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع شد.

 


رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقرراتراهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.151 seconds.